بررسی بازی Cyberpunk 2077

نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077

در بررسی بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین عنوان عرضه شده توسط سی دی پراجکت رد را که طرفداران بسیاری مدت‌ها منتظر آن بوده‌اند زیر ذره‌بین خواهیم برد.

بدون شک سال 2020 با وجود پاندمی ویروس کرونا یکی از بدترین ایام برای سازندگان فیلم یا حتی بازی‌های رایانه‌ای بوده است. چراکه به مانند سایر مشاغل، تعطیل شدن استودیوها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه باعث شده تا ساخت بسیاری از پروژه‌ها به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

با این حال روزهای تلخ قرنطینه تنها برای سازندگان و شرکت‌های بازی‌سازی بد نبوده، بلکه تمامی مردم از خانه‌نشینی اجباری و تعطیل شدن کارهایشان ناراضی بوده‌اند؛ اما در کنار آن، سال 2020 برای کاربرانی که بی‌صبرانه منتظر عرضه بازی‌های مورد نظر خود بوده‌اند نیز یک تجربه بسیار عذاب‌آور بوده است. چراکه عنوانی مانند Cyberpunk 2077 از استودیو معروف سی دی پراجکت رد (سازنده سری بازی The Witcher) به دلیل پاندمی ویروس کرونا چندین و چند بار به تاخیر افتاد و تاریخ عرضه آن بارها جابه جا شد.

به هر حال این عنوان هم‌اکنون عرضه شده و برای خرید در دسترس کاربران قرار دارد، اما آیا هفت سال انتظار از اولین تیزر این بازی در سال 2013 ارزش تجربه آن را داشته است؟

بررسی بازی Cyberpunk 2077

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*