ایران مدرس

معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین

در این مقاله سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با بهترین اساتید تدریس خصوصی معرفی می‌شود.

فرض کنید که قصد دارید یک معلم خصوصی زبان آنلاین خوب در تهران و کل ایران داشته باشید و با شرکت در کلاس های مجازی زبان انگلیسی را در کمترین زمان و با هزینه مناسب آموزش ببینید. در این حالت بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید و در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی) را وارد کنید تا لیست کامل مدرسین زبان به شما نشان داده شده و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید و کلاس را هماهنگ نمائید. شما می‌توانید کلاس آنلاین اسپیکینگ داشته باشید یا گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در کمترین زمان با کلاس های مجازی آموزش ببینید. آموزش زبان آنلاین به نسبت کلاس‌های خصوصی که در منزل برگزار می‌شود در شرایط فعلی بسیار مناسب‌تر است و می‌توانید با مراجعه به سایت ایران مدرس از هر جای ایران یک استاد خوب و با تجربه را برای خودتان هماهنگ نمائید. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین برای یادگیری سایر دروس هم می‌تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال اگر بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید، اساتید مجرب با در اختیار داشتن قلم نوری و یا با تهیه پاور پوینت به راحتی چنین درس‌هایی را هم به شما آموزش خواهند داد. در شرایط کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده است توصیه می‌شود به جای کلاس های حضوری از کلاس‌های آموزش آنلاین استفاده نمائید.

چرا ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین

فرض کنید که قصد دارید برای یادگیری بهتر ریاضی از تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین استفاده نمائید و می‌خواهید یک معلم خوب و مجرب را برای خودتان انتخاب نمائید. بعد از مراجعه به سایت ایران مدرس در بخش جستجو کلمه ریاضی را وارد کنید و به این ترتیب لیست کامل مدرسین ریاضی را مشاهده خواهید کرد. برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، رزومه و …. ثبت شده است. در ضمن می‌توانید نرخ درخواستی هر استاد برای کلاس های آنلاین و حضوری را هم ببینید. نکته مهم دیگر این که شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی هم در ایران مدرس ارائه شده است و می‌توانید بدون واسطه با مدرسین ریاضی و سایر دروس در تهران و یا هر جای دیگر ایران در ارتباط باشید. تمام این موارد برای انتخاب یک معلم خوب و مجرب می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد. در کنار این اطلاعات کامل، برای بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم درج شده است. در نتیجه برای انتخاب معلم ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار دارید. در وب سایت مذکور تا سال 1400 بیش از 21000 مدرس و استاد ثبت نام کرده‌اند و می‌توانید با آگاهی کامل استاد مد نظر خودتان را انتخاب کرده و بدون واسطه با خود معلم خصوصی تماس بگیرید.

ایران مدرس

نحوه برگزاری کلاس آنلاین و نرم افزار تدریس مجازی

ممکن است به عنوان یک شاگرد و یا استاد در رابطه با نحوه برگزاری کلاس آنلاین و نرم افزار تدریس مجازی سوال داشته باشید. در این قسمت توضیحاتی ارائه می‌شود. بعد از انتخاب استاد و معلم خصوصی از سایت ایران مدرس می‌توانید با خود استاد در رابطه با نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین به توافق برسید. معلم‌های رسمی از برنامه شاد که آموزش و پرورش در اختیار ایشان گذاشته است استفاده می‌کنند. روش تدریس در برنامه شاد در سایت‌های مختلف آموزش داده شده است. برای برگزاری کلاس آنلاین می‌توانید روش‌های مختلفی را در نظر داشته باشید. می‌توانید از واتساپ استفاده کنید و به صورت تصویری با استاد در ارتباط باشید. اساتید خوب معمولا دوربین را روی برگه کاغذ نگه می‌دارند و برای درس‌هایی مانند ریاضی، شیمی، فیزیک و …. مسئله را حل می‌کنند و توضیحات خودشان را به آن اضافه می‌نمایند. می‌توان از اسکایپ هم برای برگزاری کلاس مجازی استفاده نمود. نرم افزارهای تخصصی دیگری هم برای برگزاری کلاس‌های اینترنتی وجود دارد. از جمله این نرم افزارها می‌توان به نرم افزار Zoom، Cisco Webex Meetings، نرم افزار Adobe Connect و …. اشاره کرد. این نرم افزارها از اینترنت قابل دانلود هستند. البته برای برخی باید حساب کاربری خریداری شود. تعدادی از بهترین نرم افزار آنلاین تدریس رایگان هم به صورت زیر است:

1- نرم افزارهای تدریس Edmodo

2- ابزار تدریس ریاضی Socrative

3- نرم افزار تدریس هوشمند Projeqt

4- نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین رایگان ClassDojo

5- نرم افزار کمکی تدریس Storybird

6- کلاس درس مجازی Google Classroom

روش تدریس مجازی و راهکار برای بهتر شدن آموزش آنلاین

در مقاله تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری سایت ایران مدرس در رابطه با کلاس های مجازی و کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می‌شود توضیحاتی ارائه شده است و مزیت‌های هر کدام از این حالت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال در رابطه با مزیت‌های کلاس های خصوصی آنلاین به این ترتیب توضیح ارائه شده است: جلسات تدریس خصوصی آنلاین چون مدرس در مسیر رسیدن به منزل دانشجو وقتی را از دست نمی‌دهد، به احتمال زیاد ارزان‌تر برگزار می‌گردد. مزیت دیگری که کلاس های خصوصی آنلاین دارد این است که در زمان‌هایی که نمی‌توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می‌توان این کلاس‌ها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک مدرس خوب کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاس‌های خصوصی حضوری وجود ندارد. در حقیقت، کلاس های آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است و در هر زمانی از روز و حتی در دور افتاده‌ترین روستاها، تنها با داشتن اینترنت با سرعت مناسب می‌توان با بهترین اساتید شیمی، زیست، فیزیک، زبان انگلیسی و …. کلاس برگزار نمود. در ضمن، برای اساتید هم این روش بسیار به صرفه است و وقت ایشان در ترافیک و در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی‌رود.

ایران مدرس

در سایت ایران مدرس کامل‌ترین لیست اساتید تدریس خصوصی را می‌توانید مشاهده کنید و یک استاد مجرب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. برای بهتر شدن آموزش آنلاین موارد زیر را در نظر داشته باشید.

–  فرق نمی‌کند که می‌خواهید معلم آنلاین ریاضی داشته باشید و یا زبان انگلیسی را به صورت مجازی آموزش ببینید. در هر صورت، باید اینترنت با سرعت خوب و عالی داشته باشید. قبل از شروع کلاس بررسی کنید تا سرعت اینترنت شما بالا باشد و مشکلی نداشته باشید.

–  شرکت در کلاس های تدریس آنلاین با کلاس‌های دیگر خیلی متفاوت نیست. هر نکته‌ای که برای تدریس خصوصی در منزل باید رعایت می‌کردید برای کلاس انلاین هم در نظر داشته باشید. به عنوان مثال برای درس‌های ریاضی و فیزیک بهتر است کلاس‌ها را زودتر شروع کنید. برای درس زبان انگلیسی بسیار لازم است بین جلسات مرور داشته باشید. البته معلم خصوصی ریاضی یا معلم خصوصی زبان و …. این نکات را به شما خواهد گفت.

–  اگر از نرم افزارهای تخصصی و سایت‌های متخصص برگزاری کلاس آنلاین مانند اسکای روم skyroom.online استفاده کنید کلاس‌ها با کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد. بسیاری از اساتیدی که در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس حضور دارند و به صورت جدی کار تدریس را انجام می‌دهند از این نرم افزارها و سایت‌های معتبر استفاده می‌کنند.

–  به منظور افزایش کیفیت کلاس های مجازی لازم است با یک استاد خوب و معتبر کلاس داشته باشید. در ایران مدرس، همانطور که گفته شد، برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی ارائه شده است و سعی کنید با یک معلم خوب و با سابقه که از دانشگاه معتبر فارغ‌التحصیل شده است کلاس برگزار نمائید. هر چند نرخ کلاس‌های اساتید معتبر بالاتر است ولی در عوض در تعداد جلسات کمتر شما را به نتیجه می‌رسانند و کیفیت تدریس ایشان هم به مراتب بالاتر می‌باشد.

جمع بندی و نتیجه گیری: با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می‌توانید بهترین کلاس های مجازی را داشته باشید و نتیجه عالی بگیرید. با شرکت در کلاس های آنلاین به مکان برای تدریس خصوصی هم نیاز ندارید و قیمت تدریس خصوصی آنلاین هم به مقدار قابل توجهی از کلاس‌های خصوصی در منزل کمتر است. در مقطع ابتدایی، دبیرستان (متوسطه اول و دوم) یا دانشگاه که هستید از این امکان خوب استفاده کنید و در درس و تحصیل پیشرفت نمائید. به جرات می‌توان گفت شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی هشتم، چهارم، پنجم در منزل یا آنلاین، دانشگاهی، ابتدایی، کنکور و یا هر درس و مقطع دیگری به نسبت هر روش دیگری برای موفقیت در تحصیل بیشترین بازدهی را دارد. برای یادگیری شیمی، عربی، زیست، ادبیات، نرم افزار، کامپیوتر، فیزیک، دروس دانشگاهی، دروس کنکور و …. کلاس مجازی بسیار مفید و انعطاف‌پذیر است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*