لپ تاپ وایو

لپ تاپ های Vaio شروعی دوباره خواهند داشت

انتشار تیزری جدید توسط یک فروشگاه آنلاین در هند، از بازگشت لپ تاپ های Vaio به بازار خبر می‌دهد. برند وایو متعلق به سونی بود که سال 2014 فروخته شد.

در حال حاضر، کمپانی هنگ‌کنگی NexstGo صاحب امتیاز این برند است و حق فروش لپ تاپ های Vaio را در هنگ‌کنگ، مالزی، سنگاپور، تایوان، ماکائو، خاورمیانه و هند دارد.

خاطره‌ای که از لپ تاپ های وایو در ذهن داریم؛ دستگاه‌هایی سنگین، پر از امکانات (بعضا بی‌استفاده) و گران بودن آن‌هاست. البته در آن دوران، نوت بوک های ویندوزی ابعاد بزرگی داشتند و سایر دستگاه‌های قابل حمل نیز کند و گران بودند.

لپ تاپ های Vaio

حالا تیزری با شعار Lighter than your past روی وب‌سایت Flipkart هند قرار گرفته که قابل ترجمه به سبک‌تر یا ارزان‌تر بودن نسل جدید لپ تاپ های Vaio است.

یکی از مدیران کمپانی NexstGo هم دراین‌باره گفت:

ماه ژانویه ما از نخستین لپتاپ AMD خود رونمایی می‌کنیم؛ همراه با یک مدل دیگر که به طور خاص برای استفاده در دفاتر مدرن طراحی شده است. روند عرضه از فروشگاه Flipkart آغاز می‌شود و در ادامه به سایر کانال‌های عمده‌ی فروش، گسترش خواهد یافت.

آخرین باری که محصولی از برند وایو را ملاقات کردیم، سال 2017 و گوشی Vaio Phone A بود که البته امکانات قابل توجهی نداشت و عاقبت به خیر نشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*