اسنپ

فعالیت اسنپ در کیش آغاز شد

فعالیت اسنپ به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در کیش آغاز شد و از این پس شهروندان و گردشگران کیش می‌توانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

شرکت اسنپ به عنوان اولین تاکسی اینترنت فعالیت خود را در کیش آغاز کرد و از این پس به شهروندان و گردشگران کیش خدمت‌رسانی خواهد کرد. Snap در جزیره کیش همانند سایر شهرهای ایران قصد دارد سرویسی را با قیمت‌گذاری شفاف، در دسترس و ایمن ارائه کند تا کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز در هر منطقه بتوانند سفر باکیفیتی را تجربه کنند.

اولین سفر با اسنپ در کیش رایگان است

به رسم همیشه و همزمان با شروع فعالیت Snap در جزیره کیش، مسافران اولین سفر اسنپی مهمان شرکت Snapp خواهند بود. کاربران برای استفاده از امکان سفر رایگان در شهر کیش باید عبارت hi-kish را در قسمت کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ وارد کنند تا اولین سفرشان به صورت رایگان انجام شود. گفتنی است این کد تخفیف تا 14 دی اعتبار خواهد داشت.

Snap با آغاز فعالیت خود در کیش، اکنون در بیش از 170 شهر بزرگ و کوچک از 31 استان ایران به بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند. علاوه بر این Snapp در ششمین سال فعالیت خود در کنار درخواست خودرو، خدمات متنوع دیگری چون سفارش آنلاین غذا، خرید آنلاین از سوپرمارکت، مشاوره آنلاین پزشکی، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت هواپیما و غیره را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران فقط با نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از خدمات متنوع این سوپراپلیکیشن بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*