گوشی های آنر V40

گوشی های آنر V40 از شارژر پرسرعت ۶۶ وات هواوی استفاده می‌کند

رگولاتوری چینی TENAA تأیید می‌کند که گوشی های آنر V40 با شارژر پرسرعت ۶۶ وات هواوی وارد بازار می‌شود. این درحالیست که آنر از هواوی مستقل شده است.

یک افشاگر مشهور چینی که با نام کاربری DigitalChatStation فعالیت می‌کند،‌ می‌گوید گوشی های آنر V40 نخستین محصولات این شرکت بعد از استقلال از هواوی هستند. با این حال هنوز هم اعضای این خانواده از بسیاری از ویژگی‌های مربوط به هواوی استفاده می‌کنند. البته ما انتظار هم نداریم تغییرات در سطح این کمپانی سریع‌تر از این هم انجام شود. در هر صورت این گوشی‌های جدید به تازگی در پایگاه داده رگولاتوری TENAA قرار گرفته‌اند. فهرست زیر که از این پایگاه داده به دست آمده، نشان می‌دهد گوشی‌های سری آنر وی ۴۰ با شارژر Huawei HW-110600C0x که از توان ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

گوشی های آنر وی ۴۰ شبیه سری هواوی میت ۴۰ خواهند بود

این گوشی‌ها از یک پمپ شارژر سریع استفاده می‌کنند که روی سیستم اندروید اجرا می‌شود. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که آنر دیگر گوشی‌هایش را با پردازنده Kirin عرضه نخواهد کرد و فقط با پردازنده‌های سری Dimensity شرکت مدیاتک وارد بازار می‌کند. این کمی ما را گیج می‌کند، چرا که هر مطلب فاش شده در مورد این گوشی‌ها به نام یک پردازنده متفاوت اشاره می‌کند و تا این جای کار ما ۴ پردازنده ساخت ۴ شرکت را در کنار نام این گوشی‌ها شنیده‌ایم. البته طی هفته‌های پیش رو که به رونمایی رسمی از سری Honor V40 نزدیک می‌شویم، اطلاعات نزدیک‌تری به واقعیت منتشر می‌شوند.

عرضه گوشی های آنر V40 در ۴ نسخه

در حال حاضر جزئیات زیادی از گوشی های آنر V40 در دست نیست. اگر اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاگر دیگر با نام کاربری Inventory of technology واقعیت داشته باشد، این گوشی در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام به پردازنده ساخت یک شرکت مجهز هستند. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، اولین بار در دنیای موبایل است که شاهد اتخاذ چنین تصمیمی از سوی یک گوشی‌ساز هستیم.

گوشی های آنر V40

آنطور که در این گزارش آمده، نسخه معمولی آنر وی ۴۰ از پردازنده +Dimensity 1000 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. نسخه پرو این خانواده به پردازنده Exynos 1080 سامسونگ و نسخه پرو پلاس نیز به Snapdragon 888 کوالکام مجهز می‌شود. و چهارمین مدل که نسخه ویژه Commemorative Edition است، از چیپست Kirin 9000 هواوی قدرت می‌گیرد.

این اطلاعات به دست آمده از یک نظرسنجی است؛ بنابراین مطمئن نیستیم که آنر واقعاً چنین تصمیمی بگیرد. ضمناً تا زمانی که منابع معتبر اطلاعاتی را از این گوشی‌ها منتشر نکنند، ما نمی‌توانیم این خرده گزارش‌ها را تأیید کنیم. علاوه بر این‌ها دولت ایالات متحده هنوز تآیید نکرده است که آنر می‌تواند از فناوری‌های آمریکایی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت آمریکایی کوالکام استفاده کند و بعید هم به نظر می‌رسد بعد از جدا شدن آنر، هواوی که با کمبود تراشه در انبارهایش مواجه است بخواهد به این شرکت تراشه بفروشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*