زمان معرفی گوشی شیائومی می ۱۱

زمان معرفی گوشی شیائومی می ۱۱ مشخص شد

زمان معرفی گوشی شیائومی می ۱۱ – Xiaomi Mi 11 فاش شد. می ۱۱ اولین گوشی در جهان است که با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود.

لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی ابتدای ماه جاری تأیید کرده بود که گوشی Mi 11 این شرکت، نخستین گوشی در جهان خواهد بود که با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود. اکنون ما از زمان معرفی گوشی شیائومی می ۱۱ مطلع شده‌ایم.

زمان معرفی گوشی شیائومی می ۱۱

منبعی که این خبر را منتشر کرده، همان شخصی است که می‌گوید گوشی‌ساز چینی در کنار می ۱۱ از ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت نیز رونمایی خواهد کرد. آنطور که اعلام شده، شیائومی ۲۹ دسامبر (۹ دی) معرفی خواهد شد. گرچه ما مطمئن نیستیم این رویداد مختص به چین است، یا شیائومی خودش را برای یک رونمایی جهانی آماده می‌کند.

طبق گزارشی که پیشتر منتشر شده، فروش گوشی Xiaomi Mi 11 هم از همین ماه دسامبر عرضه خواهد شد. بنابراین اگر این گوشی ۲۹ دسامبر معرفی شود، شیائومی حداکثر تا ۲ روز بعد آن پرچمداران جدیدش را وارد بازار می‌کند. شاید شیائومی تصمیم داشته باشد این گوشی‌ها را در همان روز معرفی‌شان عرضه کند.

گرچه ما به این افشاگر اعتماد کاملی داریم، اما این احتمال وجود دارد که شیائومی برنامه‌ریزی خودش را نسبت به عرضه این گوشی تغییر دهد. Mi 11 نخستین گوشی جهان است که به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است و همین می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در تاریخ عرضه آن شود.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند این پرچمدار از یک نمایشگر منحنی با یک حفره در گوشه چپ قسمت بالایی خود بهره می‌برد. طراحی قاب پشتی آن نیز نسبت به نسل گذشته بدون تفاوت باقی خواهد ماند. با این تفاوت که تعداد حسگرهای دوربین آن کاهش پیدا می‌کند. شیائومی به جای ۵ حسگر دوربین، در این مدل از ۳ حسگر دوربین استفاده خواهد کرد. طبق شایعات موجود حسگر اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است، در حالی که یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولترا-واید و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند.

از دیگر جزئیات به بیرون درز کرده می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۵۵ وات و نسخه جدید رابط کاربری MIUI به نام MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*