گوشی Vivo iQOO U3

گوشی Vivo iQOO U3 با نمایشگر 90 هرتزی و باتری بزرگ معرفی شد

ویوو بی‌سروصدا از موبایل میان رده آیکو یو 3 رونمایی کرد. هم‌اکنون فهرست مشخصات، تصاویر و قیمت گوشی Vivo iQOO U3 در سایت فروشگاه آنلاین JD قرار گرفته و تاریخ عرضه آن هم اعلام شده است.

گوشی Vivo iQOO U3 از چیپست دایمنسیتی 800U مدیاتک قدرت می‌گیرد و 6 یا 8 گیگ رم با 128 گیگ حافظه داخلی دارد. این دستگاه از وجود سیستم خنک کننده‌ی مایع بهره ‌می‌برد تا حتی هنگام کار سنگین هم داغ نکند.

ال‌سی‌دی 6.58 اینچی ویوو آیکو یو 3 دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نمونه‌برداری تاچ 180 هرتز است. همچنین با یک ناچ قطره‌ای از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت اما در کناره گوشی و روی دکمه پاور قرار دارد.

طراحی ماژول دوربین عقب، یادآور گوشی های سری ویوو ایکس 50 و ویوو وی 20 است. البته اجزای آن را یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. این گوشی میان رده یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه USB-C با توان 18 وات شارژ می‌شود.

قیمت گوشی Vivo iQOO U3

از همین امروز امکان ثبت سفارش فراهم شده است. بسته به ظرفیت رم، گوشی جدید ویوو با قیمتی معادل 230 یا 260 دلار فروخته می‌شود و از تاریخ 28 آذر به دست خریداران می‌رسد. رنگ‌های قابل عرضه آیکو U3 نیز فعلا مشکی و آبی گرادیانی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*