گوشی های سری آنر وی 40

گوشی های سری آنر V40 در یک فروشگاه آنلاین ظاهر شدند

گوشی های سری آنر V40 نخستین محصولات این برند چینی پس از جدایی از هواوی خواهند بود. به تازگی نام سه عضو از خانواده آنر وی 40 – Honor V40 در وب‌سایت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی چین قرار گرفته است.

مدل‌های V آنر همواره از مشخصات رده بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده‌اند. به همین دلیل، گوشی های سری آنر V40 هم در رادار علاقه‌مندان قرار دارند. هنوز  اطلاعات رسمی چندانی درباره آن‌ها منتشر نشده؛ ولی حداقل فروشگاه آنلاین JD وجود سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس را تایید کرده است.

گوشی های سری آنر V40

پیش‌تر می‌دانستیم که باید منتظر پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات و نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده باشیم؛ ولی ظاهرا هر یک از آن‌ها چیپست متفاوتی خواهند داشت.

تراشه گوشی های سری آنر V40

به ادعای یک افشاگر چینی، آنر وی 40 از چیپ دایمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک قدرت خواهد گرفت. آنر وی  40 پرو به اگزینوس 1080 سامسونگ تجهیز و آنر وی 40 پرو پلاس با اسنپدراگون 888 کوالکام وارد بازار خواهد شد. اما او به وجود مدل دیگری هم با تراشه کایرین 9000 هواوی اشاره کرده است.

گوشی های آنر V40

اگر این ادعا درست باشد؛ برای نخستین بار است که هر کدام از مدل‌های یک خانواده، تراشه‌ای متفاوت خواهند داشت. البته هنوز درباره مجوز استفاده‌ی آنر از فناوری آمریکایی ابهام وجود دارد. پس امکان خرید از کوالکام و حتی مدیاتک یا سامسونگ برای کمپانی چینی، تضمین شده نیست.

از طرفی، هواوی با تحریم‌های آمریکا دست به گریبان است و شاید برای گوشی های سری میت 40 هم تراشه Kirin 9000 کافی نداشته باشد. بنابراین باورش سخت است که در قامت تامین کننده‌ی آنر ظاهر شود.

مذاکرات تجاری آنر و کوالکام

پس از اینکه هواوی برند آنر را به یک کنسرسیوم مستقر در شنژن چین فروخت؛ شایعاتی از تولید یک پرچمدار توسط آنر با تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام پخش شد. ظاهرا حالا این دو کمپانی در مراحل پایانی مذاکره برای دستیابی به توافق هستند و آنر به نتایج همکاری با کوالکام بسیار خوش‌بین است.

آنر

اخیرا مدیرعامل این کمپانی، ژائو مینگ، هدف آنر را تبدیل شدن به برند اول در بازار موبایل چین عنوان کرد؛ اما گفت که علاوه بر گوشی های هوشمند، برای عرضه‌ی  محصولات دیگری هم برنامه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*