سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰

سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ بتا هواوی امروز منتشر می‌شود

تا ساعاتی دیگر سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ بتا هواوی – Huawei HarmonyOS 2.0 Beta مخصوص توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد.

بعد از تحریم هواوی در استفاده از خدمات موبایل گوگل، این شرکت تصمیم گرفت از سیستم عامل سفارشی هارمونی او اس رونمایی کند. این سیستم عامل در حال حاضر روی برخی دستگاه‌ها قرار دارد،‌ اما در گوشی‌های هوشمند وجود ندارد. اما خبر خوب اینکه امروز هارمونی او اس ۲.۰ بتا امروز برای اسمارت‌فون‌ها منتشر خواهد شد. هواوی امروز میزبان رویداد Beta مختص توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها است.

وانگ چنگلو، مدیر بخش تجارت نرم افزاری هواوی گفته است که امروز نسخه آزمایشی سیستم عامل HarmonyOS را برای توسعه‌دهندگان نرم افزاری منتشر خواهد کرد. یکی از توسعه‌دهندگانی که پیش از موعد با سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ بتا کار کرده می‌گوید که تفاوت زیادی با EMUI 11 مبتنی بر اندروید ندارد. این افشاگر همچنین می‌گوید نسخه بتا سیستم عامل اختصاصی هواوی از اپلیکیشن‌های اندرویدی هم پشتیبانی می‌کند. این تصمیم بزرگی است که می‌تواند به کاربران اجازه دهد هم از اپلیکیشن‌های مخصوص پلتفرم هواوی و هم اندروید در یک دیوایس استفاده کنند.

اگر می‌خواهید به طور کامل با سیستم عامل مستقل هواوی از اندروید بیشتر آشنا شوید،‌ باید تا ساعاتی دیگر منتظر انتشار این نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند بمانید. قطعاً توسعه دهندگان تجربه کار با آن را با ما به اشتراک خواهند گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*