سیستم عامل Pad OS هواوی

سیستم عامل Pad OS هواوی؛ نسخه تبلتی هارمونی او اس

سیستم عامل Pad OS هواوی، نسخه تبلتی هارمونی او اس است که امروز اولین نسخه آزمایشی آن مختص گوشی‌های هوشمند منتشر شد.

هواوی در نظر دارد تا ساعاتی دیگر نسخه آزمایشی سیستم عامل هارمونی او اس خودش را برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد کرد. این به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خودشان را برای اجرا در این سیستم عامل جدید آماده کنند. اکنون منابع نزدیک به هواوی می‌گویند که این شرکت در حال کار روی یک تبلت جدید است که قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ همراه گوشی‌های خانواده هواوی پی ۵۰ معرفی شود. این تبلت می‌تواند به صورت پیشفرض با سیستم عامل Pad OS که نسخه مخصوص تبلت هارمونی او اس هواوی است، روانه بازار شود.

سیستم عامل Pad OS هواوی

گزارش‌های یک منبع آگاه حاکی از آن است که تبلت جدید هواوی به یک نمایشگر ۱۲.۹ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، حاشیه‌های باریک و بدنه فلزی باریک مجهز است. طبق گزارش‌ها، این دیوایس از چیپست پرچمدار Kirin 9000 هواوی قدرت خواهد گرفت. این تبلت در کنار گوشی‌های سری پی ۵۰ و در ماه مارس پیش رو معرفی خواهد شد. هواوی قصد دارد این تبلت را برای رقابت با سایر تبلت‌های بالارده بازار از جمله آیپد پرو اپل و گلکسی تب سامسونگ عرضه کند.

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان ماه سپتامبر خود از سیستم عامل هارمونی او اس ۲ خود رونمایی کرد. این سیستم عامل در ساعت‌های هوشمند، سیستم‌های چندرسانه‌ای اتومبیل، گوشی‌های هوشمند و در تمام گجت‌هایی که هواوی در آینده عرضه می‌کند، حضور خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*