همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه همکاری می‌کنند

همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه از جمله توسعه نئو بانک، مراودات API، کیف پول، اعتبارسنجی مشتریان و میکرو فاینانس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

روز سه شنبه 25 آذر 99 مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه در برج همراه برگزار شد که در این مراسم رئیس هیئت‌مدیره همراه اول و مدیران عامل هر دو مجموعه حضور داشتند.

جزئیات همکاری همراه اول و بانک کارآفرین

از رویکرد تفاهم‌نامه همکاری اپراتور همراه اول و بانک کارآفرین می‌توان به همکاری دو طرف و شرکت‌های زیرمجموعه آنها در حوزه‌های فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری مشترک در مواردی چون توسعه نئو بانک، مراودات API، کیف پول، اعتبارسنجی مشتریان و میکرو فاینانس اشاره کرد.

مهدی اخوان بهابادی، مدیر عامل همراه اول در این مراسم به چشم‌انداز شرکت ارتباطات سیار ایران و قرابت آن با اکوسیستم فناورانه اشاره کرد و گفت:

چشم‌انداز همراه اول، تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال است. در این راستا، همکاری اپراتور اول تلفن همراه کشور با این بانک قطعا می‌تواند خلاها و موانع پیش‌روی توسعه اکوسیستم فناورانه را برطرف سازد؛ همچنین فضای کاری میان اپراتورها و بانک‌ها نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

علی بقایی، رئیس هیئت مدیره همراه اول از این همکاری استقبال کرد و گفت با مشارکت بانک‌ها و اپراتورها و تعامل بازار سرمایه و اپراتور، شاهد ترکیب خدمات اثربخشی خواهیم بود. همچنین محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک کارآفرین نیز در این مراسم به توسعه سریع ابزارهای فناورانه بانکی و سرمایه‌گذاری بانک‌ها در آنها اشاره کرد و گفت:

ما نیز کار در این حوزه را به واسطه شرکت زیرمجموعه‌مان شروع کردیم. با توجه به اینکه اولویت اول ما همواره همکاری با همراه اول بوده است، شروع این تفاهم‌نامه را با کیف پول پیش خواهیم برد. اهمیت همراه بودن شرکت ارتباطات سیار ایران با ما، در این است که می‌توانیم کارهای مشترک دیگری مانند نئو بانک را نیز به انجام برسانیم؛ سعیمان این است که تا سال آینده از سایر بانک‌ها در این حوزه پیشروتر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*