شیائومی Mi Reader Pro

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Mi Reader Pro معرفی شد

شیائومی Mi Reader Pro دارای یک نمایشگر e-ink بزرگ و قابلیت جستجوی صوتی است. در کتابخوان الکترونیکی می ریدر پرو امکان تنظیم رنگ صفحه نیز برای کاربران وجود دارد.

در قیاس با Mi Reader اورجینال، مدل پرو بسیار ارتقا یافته تا به رقیب مستقیم کیندل اوسیس آمازون، برادر بزرگ‌تر Paperwhite تبدیل شود. صفحه نمایش 7.8 اینچی شیائومی Mi Reader Pro تراکم پیکسلی 330 ppi دارد و روشنایی آن را می‌توانید در 24 سطح مختلف تنظیم کنید. حتی بسته به محیط اطراف و سلیقه کاربر، رنگ صفحه قابل تنظیم به سرد یا گرم است.

شیائومی Mi Reader Pro

زیر کالبد این کتابخوان الکترونیکی، یک پردازنده چهار هسته‌ای تعبیه شده که با 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. یک  باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که شارژ آن در حالت آماده به کار تا 70 روز دوام می‌آورد.

این گجت مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو از وای-فای، بلوتوث 5.0 و پلتفرم‌های کتابخوانی Baidu و WeChat پشتیبانی می‌کند. Xiaomi برخی از قابلیت‌های دستیار صوتی Xiao AI را هم در کتابخوان قرار داده تا کاربران Mi Reader Pro برای جستجوی سریع‌تر عناوین از آن استفاده کنند.

این e-reader از تمام فرمت‌های مهم مانند txt. و pdf. یا حتی اسناد مایکروسافت آفیس و epub. پشتیبانی می‌کند. همچنین فایل‌های نوشتاری به راحتی قابل انتقال از یک گوشی موبایل هستند، اگر هر دو دستگاه به یک شبکه وایرلس متصل باشند.

قیمت شیائومی Mi Reader Pro

کتابخوان الکترونیکی شیائومی در واقع 1300 یوان (200 دلار) قیمت دارد؛ ولی در ابتدای فروش، با قیمتی معادل 170 دلار عرضه می‌شود. فعلا خرید آن فقط در چین امکان‌پذیر و مشکی تنها رنگ قابل انتخاب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*