سامسونگ گلکسی بادز پرو

مشخصات و قیمت گلکسی بادز پرو فاش شد

در کنار گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ، ایربادز بی‌سیم جدیدی هم با نام Galaxy Buds Pro معرفی خواهد شد. در ادامه، مشخصات و قیمت گلکسی بادز پرو را بر اساس آخرین اطلاعات بررسی می‌کنیم.

سامسونگ معمولا مدل‌های Buds را همراه با سری‌ S یا Note معرفی می‌کند و با تخفیف ویژه یا حتی رایگان در مرحله پیش‌فروش گوشی‌ها ارائه می‌دهد. چه بسا چنین هدیه‌ای نصیب خریداران گلکسی اس 21 هم بشود! اما بد نیست قبل از مشخصات و قیمت گلکسی بادز پرو به نام و رنگ‌بندی محصول بپردازیم.

پیش‌تر از این گجت صوتی با نام گلکسی بادز 2 یاد می‌شد؛ ولی حالا همه آن را با پسوند Pro می‌شناسند. حتی نام گلکسی بادز پرو در اسناد FCC (رگولاتوری آمریکا) نیز  دیده می‌شود.

سامسونگ گلکسی بادز پرو

اخیرا تصاویری هم منتشر شد که آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش نشان می‌دادند.

مشخصات و قیمت گلکسی بادز پرو

  • باتری 500 میلی آمپر ساعتی (کیس شارژ)، باتری 60 میلی آمپر ساعتی (بادها)، ماندگاری 22 ساعته شارژ (با ANC روشن)
  • قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، تاییدیه IP68 برای مقاومت نسبت به آب، بلوتوث 5.1، کنترل لمسی، فست شارژ USB-C و شارژ وایرلس
  • قیمت احتمالی: 199 دلار

مهم‌ترین ویژگی‌های ارتقایافته، ANC و IP68 هستند. البته از باتری‌های بزرگ هم نباید غافل شویم. ظرفیت 500 میلی‌آمپر ساعتی کیس و 60 میلی‌آمپر ساعتی هر یک از بادها، دقیقا مشابه گلکسی بادز لایو است. پس در مجموع، می‌توانیم انتظار شارژدهی 22 ساعته را داشته باشیم. بدون کیس شارژ هم تا حدود 6 ساعت کار خواهند کرد.

هر چند که گلکسی بادز لایو برچسب قیمت 170 دلاری داشت؛ کمی افزایش قیمت برای مدل پرو دو از ذهن نیست. سامسونگ پس از به تکامل رساندن ANC حالا باید روی ضد آب بودن کار می‌کرد و گلکسی بادز پرو می‌تواند تجلی آن باشد؛ محصولی که هر دو ویژگی مهم را دارد.

سامسونگ گلکسی بادز پرو

حتی گفته می‌شود دلیل انتخاب اسامی پلاس و لایو برای دو ایربادز قبلی، ناکامی سامسونگ در ارتقای قابلیت مقاومت نسبت به آب بود. این دو گجت در سال 2020 با حذف نویز فعال معرفی شدند؛ ولی ظاهرا سامسونگ موفق شده است سرانجام ANC و درجه بالاتر ضد آب را در یک ایربادز بی‌سیم بگنجاند.

باید دید گلکسی بادز پرو که قابلیت حذف نویز را از مدل لایو و طراحی را از مدل پلاس به ارث برده است، تا چه حد از مشتریان دلبری خواهد کرد. البته قیمت محصول هم در این امر، موثر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*