گلکسی اس 21 با اس پن

گلکسی اس 21 با اس پن عرضه می‌شود؛ پایان عمر گلکسی نوت؟

اخیرا خبرهای زیادی در مورد نسل بعدی پرچمدارهای Galaxy S سامسونگ منتشر شده است. حال امروز تایید شد گلکسی اس 21 با اس پن عرضه خواهد شد.

این روزها بازار شایعات در مورد پرچمداران نسل بعدی سامسونگ داغ است. حال امروز، آقای TM Roh، رییس بخش تلفن همراه‌ سامسونگ، یک پست در وبلاگ نوشت و ضمن تبریک موفقیت‌های این غول کره‌ای در 2020، از برنامه‌های سال آینده خود نیز پرده برداشت. این پیام به اندازه کافی واضح است؛ رونمایی گلکسی اس 21 با اس پن در ماه ژانویه. حال نگاهی بیندازیم به این نقل قول:

از همه کسانی که در سال 2020 از ما پشتیبانی کردند، متشکرم. من بی صبرانه منتظر ژانویه و اشتراک گذاری خبرهای این ماه هستم. ما همچنین به جنبه‌های مورد علاقه مردم از تجربه در سری Galaxy Note توجه کرده‌ایم و قصد داریم برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های آن را به سایر دستگاه‌های سامسونگ اضافه کنیم.

اس پن به احتمال فراوان Galaxy S21 Ultra تنها گلکسی اس 21 با اس پن خواهد بود. اقای Roh از جزییات بیشتر خود داری می‌کند اما ممکن است این ویژگی به سری محصولات تاشوی سری Z سامسونگ نیز افزوده شود. اگر شایعات صحت پیدا کند و خط تولید سری نوت متوقف شود، طبق گفته مدیران سامسونگ، محصولات قابل انعطاف این کمپانی گسترش یافته و بخش بیشتری از بازار را در دست خواهند گرفت. شایعات حاکی از آن است که در سال آینده، چهار گوشی تاشو از سری گلکسی Z معرفی خواهد شد.

این تمام ماجرا نخواهد بود؛ در 2021 منتظر دوربین‌های عکاسی فوق العاده و فیلم برداری بی نظیر از محصولات Samsung نیز باید باشیم. طبق خبرهای منتشر شده از دوربین سری اس 21، قرار است که S21 Ultra از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 10 برابری بهره ببرد.

TM Roh و خبر معرفی گلکسی اس 21 با اس پن

TM Roh اشاره ای نیز به موفقیت قابل توجه در فروش گلکسی زد فولد 2 کرد. همچنین خبر عرضه 20 محصول (اسمارت فون و تبلت) با 5G اتفاق مهم دیگر امسال سامسونگ بود. این شرکت تمرکزش بر پایداری را افزایش داده است. با ورود به 2021، قابلیت‌های هوش مصنوعی دستگاه‌های گلکسی بهبود یافته و دستگاه‌های بهینه‌تری را خواهیم دید. همچنین تجربه‌های جدیدی از UWB (باند فوق وسیع) نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.  انتظار می‌رود رویداد Unpacked Samsung در اواسط ژانویه برگزار شود.