سرویس های موبایلی هواوی

نسخه سازگار اپلیکیشن اسنپ و تپسی به سرویس های موبایلی هواوی آمد

نسخه سازگار اپلیکیشن اسنپ و تپسی برای سرویس های موبایلی هواوی منتشر شد که مسیر جدیدی برای اکوسیستم در حال رشد هواوی در بازار داخلی محسوب می‌شود.

تنها در کمتر از چند ماه از ورود گوشی های جدید هواوی با سرویس‌های موبایلی هواوی، به تازگی نسخه سازگار اپلیکیشن‌های مهم تپسی و اسنپ برای این اکوسیستم منتشر شده است.

سال جاری، برای نخستین بار گوشی های هواوی با زیرساخت سرویس های موبایلی هواوی (HMS) وارد بازار کشور شدند و مسیر جدیدی برای اکوسیستم رو به رشد هواوی در بازار داخلی آغاز شد.

استراتژی توسعه نرم افزاری هواوی در بعد بین‌المللی نیز با همین هدف از سال گذشته آغاز شده و به مدد سرمایه‌گذاری هنگفت، این شرکت تبدیل به قطبی در بخش اکوسیستم ابری و نرم افزاری گوشی های هوشمند شده است.

اما به موازات فعالیت‌های جهانی، هواوی از بازارهای محلی نیز غافل نمانده و در بسیاری از کشورها همکاری تنگاتنگی را با توسعه‌دهندگان نرم افزار محلی آغاز کرده است. تعداد قابل توجهی از نرم افزارهای ایرانی هم‌اکنون با سرویس های موبایل هواوی هماهنگ بوده و نسخه مخصوص اکوسیستم هواوی را ارائه داده‌اند. این برنامه‌ها از طریق فروشگاه نرم افزاری معتبر و ایرانی کافه بازار و همچنین مارکت رسمی هواوی یعنی اپ گالری در دسترس هستند.

انتشار نسخه سازگار اسنپ و تپسی در سرویس های موبایلی هواوی

اما در تازه‌ترین به‌روزرسانی اپلیکیشن های مهم ایرانی، دو برنامه محبوب و بسیار کاربردی به لیست برنامه‌های هماهنگ با سرویس‌های موبایلی هواوی اضافه شده‌اند. دو برنامه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی تقریبا تبدیل به ابزاری کاربردی برای ایرانیان شده‌اند. تمامی قابلیت‌های این دو برنامه از جمله مکان‌یابی مبتنی بر GPS بدون مشکل در این نسخه‌ها کار می‌کنند.

پیش از این کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانستند از نسخه وب استفاده کنند اما حالا تجربه کاربری استفاده از اسنپ و تپسی به بهترین حالت خود تبدیل شده است.

در حال حاضر نسخه سازگار اسنپ در مارکت اپ گالری و نسخه سازگار تپسی در مارکت کافه بازار منتشر شده است. به زودی نسخه سازگار تپسی در مارکت اپ گالری نیز منتشر خواهد شد. از طرفی نسخه مخصوص رانندگان تپسی نیز در آینده بسیار نزدیک منتشر خواهد شد.

این موفقیت باعث ایجاد بازار جدیدی برای برنامه‌های ایرانی در اکوسیستم هواوی شده است که خبری دلگرم‌کننده در این حیطه است. با انتشار اسنپ و تپسی، می‌توان گفت تقریبا تمام اپلیکیشن‌های مهم و پرکاربرد ایرانی با سرویس های موبایلی هواوی سازگار شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*