گلکسی زد فلیپ سامسونگ

سامسونگ چهار گوشی هوشمند تاشو را در سال آینده عرضه می کند

عرضه‌ی چهار گوشی هوشمند تاشو در سال آینده، یکی از برنامه‌های سامسونگ برای حضور فعال در بازار گوشی‌های‌ هوشمند تاشو است.

گزارش جدیدی در یکی از رسانه‌های خبری کره‌ی جنوبی به نقل از سامسونگ منتشر شده که این شرکت در سال ۲۰۲۱ چهار گوشی هوشمند تاشو عرضه خواهد کرد. در ادامه این گزارش آمده است که این گوشی‌ها در دو مدل گلکسی زد فولد Z Fold و دو مدل گلکسی زد فلیپ Z Flip تولید خواهند شد.

به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه سامسونگ دیگر قصد ندارد گوشی‌های سری گلکسی نوت را تولید کند، این شرکت تصمیم گرفته پرچمداران سری گلکسی اس Galaxy S را در نیمه اول سال عرضه کند. بالاترین مدل سری گلکسی اس ۲۱ با پشتیبانی از قلم اس پن عرضه خواهد شد. پس انتظار می‌رود که سامسونگ در نیمه دوم سال، گوشی‌های پرچمدار تاشو را معرفی کند.

گلکسی فولد سامسونگ

سامسونگ دو جانشین برای گلکسی زد فولد ۲ – Galaxy Z Fold 2 (شاید زد فولد ۳) و دو جانشین هم برای گلکسی زد فلیپ Galaxy Z Flip معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد، سامسونگ برای هم راستا کردن با نامگذاری سری زد فولد ۳، مدل‌های دیگر سری زد فلیپ را نیز، گلکسی زد فلیپ ۳ “Z Fold3” نام‌گذاری کند. ممکن است که این دو سری با قابلیت‌ها و عملکردهای متفاوت ارائه شوند. انتظار می‌رود که تمام گوشی‌های سری زد Z از شبکه‌ی 5G پشتیبانی کنند. تولید انبوه این گوشی‌ها قرار است در ماه آگوست آغاز شود.

این گزارش می‌افزاید که سامسونگ قصد دارد بالاترین مدل گوشی‌های سری زد فولد ۳ از پشتیبانی قلم اس پن برخوردار باشد. بسیاری از طرفداران این برند امیدوار به استفاده‌ی سامسونگ از اس پن در اولین مدل گلکسی فولد بودند.

گلکسی فولد سامسونگ

متأسفانه، نمایشگرهای نسل اول و دوم گلکسی فولد بسیار شکننده هستند و نمی‌توانند از این نوع ورودی پشتیبانی کنند. جای تعجب است که سامسونگ چگونه می‌تواند نمایشگر را بادوام‌تر کند و آیا می‌تواند زد فولد ۳ را برای پشتیبانی از اس پن آماده کند یا خیر.

این گزارش همچنین احتمال می‌دهد که سامسونگ در سال ۲۰۲۲ یا حتی شاید هم در اواخر ۲۰۲۱ یک گوشی هوشمند رول شدنی روانه بازار کند. ال‌جی پیش از این برای گوشی هوشمند رول شدنی خود نام تجاری ثبت کرده است. البته هنوز زمان مشخصی برای معرفی آن اعلام نشده است. ۲۰۲۱ سال بسیار جالبی برای صنعت گوشی هوشمند خواهد بود. امید است سال افت قیمت گوشی‌های تاشو باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*