اسنپ باکس

اسنپ باکس برای حمایت از کسب‌و‌کارها 20 درصد تخفیف ارائه می‌دهد

اسنپ باکس برای حمایت از کسب‌و‌کارها که در شرایط کرونا با مشکل مواجه شدند تخفیف 20 درصدی برای ارسال بسته در نظر گرفت.

اسنپ باکس قصد دارد در شرایط کرونا که بسیاری از کسب‌وکارها با مشکل مواجه شدند تخفیف ویژه ارسال بسته ارائه کند. از این رو کسب‌وکارهای خانگی یا سازمان‌ها قادر خواهند بود از تخفیف ویژه تا ۲۰درصد اسنپ‌باکس بدون محدودیت بهره‌مند شوند. طبق این طرح تمام کسب‌وکارهایی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، قادرند بدون پرداخت کمیسیون اسنپ باکس، بسته‌های خود به مقصد مورد نظر بفرستند. در همین راستا نیز امروز تفاهم‌نامه‌ این همکاری میان اسنپ باکس و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته به امضا رسید.

کمک اسنپ و اسنپ باکس به کسب‌و‌کارهای دیگر

اسنپ باکس

کسری صادقی‌زاده، مدیرعامل اسنپ باکس در در نشست امضای تفاهم‌نامه بین اسنپ باکس و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته با اشاره به آسیب‌های ناشی از کرونا گفت:

اسنپ در روزهای شروع کرونا دچار آسیب‌های جدی شد، اما به دلیل ذات استارتاپی این کسب‌و‌کار توانستیم به سرعت به بازار برگردیم و در حوزه‌هایی که کشور به آنها نیاز داشت تمرکز کنیم. اوایل کرونا حدود ۷۰ درصد از دو میلیون سفر روزانه‌ اسنپ را از دست دادیم ولی الان دوباره به شرایط قبل از کرونا بازگشته‌ایم. وظیفه شرکت بزرگی مثل اسنپ این است که از کسب‌و‌کارهای کوچک حمایت کند و به همین دلیل هم به کمپین حمایتی از کسب‌و‌کارها پیوستیم. اسنپ به دنبال فضای رقابتی و پویا در کشور است و با توجه به همین سیاست از سایر کسب‌و‌کارها حمایت می‌کنیم.

اهمیت شرکت‌های پیشرو

منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته نیز در این نشست عنوان کرد:

اسنپ می‌تواند در حوزه هوشمندسازی، مدل‌هایی را ارائه کند که ما بتوانیم آن را در کشور تکثیر کنیم. یکی از همکاری‌های ما می‌تواند استفاده از تجربه اسنپ برای هوشمندسازی در بخش‌هایی باشد که کشور به شدت به آنها نیاز دارد. تمایل ما این است که شرکت‌هایی مثل اسنپ بزرگ شوند اما یکی از آسیب‌های بزرگ شدن این است که مخاطراتشان بیشتر می‌شود. این مخاطرات را به دو شکل می‌توان کاهش داد: یکی این که این شرکت‌ها عرصه را برای مجموعه‌های دیگر فراهم کنند. یعنی همین کاری که اسنپ می‌کند و بحث دیگر انتقال تجربه علمی و فناورانه و توسعه آن است که روی آن نیز کار خواهیم کرد.

شهاب خدامرادی، مسئول بخش هوشمندسازی ستاد در این نشست عنوان کرد مجموعه اسنپ از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد و 1500 کارمند تمام وقت در آن فعالیت دارند. وی افزود اسنپ باکس نیز از 3 سال قبل به عنوان زیرمجموعه اسنپ در حال فعالیت است و در این بخش سه نوع خدمات شامل پیک موتوری برای جابه‌جایی مسافر، باکس برای انتقال مرسوله و وانت برای حمل بار سبک و سنگین به کاربران ارائه می‌شود.

خدامرادی با اشاره به این که اسنپ در 171 شهر کشور فعال است و مجموعه اسنپ باکس نیز در 12 کلان‌شهر به فعالیت می‌پردازد گفت:

با توجه به این آمار و ارقام و این که اسنپ از مصادیق حمل‌و‌نقل هوشمند در کشور است، امروز تفاهم‌نامه‌ای را در راستای حمایت و تقویت زیست‌بوم حمل‌و‌نقل هوشمند منعقد خواهیم کرد. مدت تفاهم‌نامه سه ماه است که با توجه به کرونا می‌توان آن را تمدید کرد. ما در حال حاضر بیش از ۱۴۰ استارتاپ را شناسایی کردیم که قطعا در این دوران از آنها حمایت خواهد شد. همچنین شرط استفاده از این کد تنها برای کسب‌و‌کارهایی است که به طور میانگین حداقل  دو سفارش اسنپ باکس در روز ثبت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*