هواوی Y7a

نگاهی به قابلیت‌ها و مشخصات هواوی Y7a

هواوی Y7a یکی از جدیدترین گوشی های میان رده این شرکت است. اکنون قصد داریم با قابلیت‌ها و مشخصات هواوی وای ۷ ای آشنا شویم.

استانداردهای ساخت گوشی هوشمند هر سال در حال تغییر است. روزی داشتن گوشی هوشمند برای بسیاری آرزو بود اما حالا ضریب نفوذ گوشی هوشمند در ایران آن چنان رشد داشته که بیش از نیمی از ایرانیان گوشی هوشمند داشته و این روند در حال گسترش سریع است.

این امر باعث شده تعداد مشتریان گوشی هوشمند افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. درصد زیادی از این مشتریان که شاید اولین بار باشد که با یک گوشی هوشمند کار می‌کنند، محصولی می‌خواهند که بتواند تمامی کارایی یک گوشی هوشمند را ارائه کرده و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

هواوی وای 7 ای محصولی است که خواسته این گروه از مشتریان گوشی هوشمند را برآورده می‌کند. یک محصول مقرون به صرفه که با وجود قیمت مناسب امکانات مناسبی را نیز ارائه داده و در اصطلاح ارزش خرید بالایی نیز دارد.

هواوی Y7a در آینده نزدیک در دسترس علاقه‌مندان در بازار ایران قرار خواهد گرفت. در ادامه با این گوشی هوشمند جدید هواوی آشنا خواهیم. اما قبل از آن جدول کامل مشخصات هواوی Y7a در ادامه آمده است.

مشخصات هواوی Y7a

هواوی Y7a

در طراحی این گوشی هوشمند از خطوط صاف و لبه‌هایی منحنی استفاده شده است تا گوشی به راحتی در دست قرار گرفته و استفاده شود. سه رنگ زیبای Y7a برای گسترده زیادی از کاربران جذاب خواهد بود. فناوری نانو به کار رفته در بدنه گوشی باعث می‌شود تا جلوه زیبایی از بازتاب نور در بدنه سبز، رز گلد و مشکی گوشی ایجاد شود.

از لحاظ وزن و ابعاد گوشی هواوی Y7a در حد استاندارد بازار بوده و می‌توان این گوشی را بدون مشکل در دست گرفته و برای ساعت‌ها با آن کار کرد، بدون آنکه باعث خستگی کاربر به خاطر ابعاد بیش از حد بزرگ یا سنگینی خود شود.

هواوی Y7a از صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع IPS استفاده می‌کند که کیفیت «فول اچ دی پلاس» (FHD +) را ارائه کرده و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش بزرگ بیش از 90 درصد بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.

هواوی Y7a

به غیر از حاشیه باریک صفحه نمایش حفره کوچکی در بالای صفحه نمایش قرار دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی گوشی است. تقریبا بدون هیچ مزاحمی صفحه نمایش بزرگ هواوی Y7a تصویری گسترده ارائه می‌کند که به ویژه برای بازی و پخش فیلم بسیار مناسب است.

بی‌قفه ادامه بده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی Y7a باتری بزرگ و شارژ سریع فوق‌العاده آن است. ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپری حتی در گوشی‌های پرچم‌دار نیز کمتر دیده می‌شود. این ظرفیت بالا به شما امکان کار طولانی با دستگاه را می‌دهد. 38.2 ساعت تماس اینترنتی با شبکه 4G، 16.6 ساعت پخش ویدیو اینترنتی، 12 ساعت گردش در اینترنت فقط به کمک چنین باتری پرظرفیتی ممکن است.

هواوی Y7a

علاوه بر باتری بزرگ هواوی Y7a در بخش شارژ نیز فوق‌العاده است. شارژ سریع 22.5 واتی این گوشی نه تنها باتری گوشی را با سرعت به شارژ کامل می‌رساند بلکه در صورت نیاز فقط با 10 دقیقه شارژ امکان پخش ویدیو تا 2 ساعت دیگر را نیز به شما خواهد داد. هواوی Y7a نیاز شما به شارژ مداوم و چندباره گوشی را برطرف می‌کند.

دوربینی برای هر لحظه

برای دوربین چهارگانه گوشی هواوی Y7a فرقی نمی‌کند که روز است یا شب این دوربین به کمک چهار لنز که هر کدام وظیفه‌ای بر عهده دارند و هوش مصنوعی قدرتمند هواوی می‌تواند تصاویری ماندگار در همه شرایط ثبت کند.

دوربین اصلی گوشی از نوع 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 است که وظیفه ثبت جزئیات تصویر و ارائه کیفیت برتر را بر عهده دارد. لنز 8 مگاپیکسلی دیگر وظیفه اضافه کردن به زاویه‌دید شما در تصاویر را دارد. این لنز گستره‌ای 120 درجه از هر منظره را ثبت خواهد کرد که قسمت بزرگی از هر منظره‌ای را در بر می‌گیرد.

هواوی Y7a

دو لنز 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در دوربین هواوی Y7a وجود دارد که یکی برای تنظیم و شناسایی صحیح عمق میدان به کار رفته و دیگری به صورت اختصاصی برای عکاسی از فاصله نزدیک (ماکرو) در نظر گرفته شده است.

همچنین این دوربین چند بخش ویژه دیگر نیز دارد. امکان عکاسی با کیفیت در نور کم و حتی شب توسط قابلیت Super Night Shot مهیا شده است. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی تنظیمات دوربین گوشی را به نحوی می‌چیند که بهترین تصاویر در کمترین نورها قابل ثبت باشند

این تنها کاربرد هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y7a نیست. چرا که می‌توانید دوربین گوشی را به نحوی تنظیم کنید که برای هر عکس چند فریم ثبت شده و سپس توسط هوش مصنوعی بهترین عکس از میان آنها دست‌چین شود. هوش مصنوعی هواوی توانایی تشخیص بسته بودن چشمان، لبخند، بهترین ترکیب‌بندی تصویر در محیط‌های مختلف و غیره را دارد.

در هواوی Y7a یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشایش دیافراگم f/2.0 برای سلفی در نظر گرفته شده که به کمک حالت خاص زیبایی بهترین عکس‌های پرتره را از شما ثبت خواهد کرد.

پردازش و دیگر بخش‌ها

قلب تپنده هواوی Y7a پردازنده Kirin 710A است که از هشته هسته کاری استفاده می‌کند. حافظه سریع رم این دستگاه 4 گیگابایت است و برای اجرای بازی‌های روز و تقریبا همه برنامه‌ها کافی است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی نیز خیال شما را از فضای ذخیره کافی راحت می‌کند.

هواوی Y7a

سنسور اثر انگشت در حال حاضر تبدیل به یک ضرورت در گوشی هوشمند شده است. مدل‌های مختلفی از سنسور اثر انگشت وجود دارند، اما هواوی Y7a سنسور اثر انگشت را به صورتی ترکیبی کنار دکمه «پاور» (Power) قرار داده است. این سنسور اثر انگشت به سرعت امکان دسترسی شما به گوشی را مهیا می‌کند.

در بحث نرم افزاری نیز هواوی Y7a مجهز به اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی است. این رابط کاربری قابلیت‌های بسیاری دارد. هوش مصنوعی که بالا به آن اشاره شد یکی از بخش‌های این رابط کاربری است و علاوه بر دوربین در بخش‌های دیگر مانند کاهش مصرف باتری نیز تاثیر بسزایی دارد. این رابط کاربری تجربه روان کار با گوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سنسور تشخیص نور محیطی، سنسور تشخیص مجاورت، قطب‌نما، سنسور تشخیص جاذبه، درگاه USB Type C، درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون، امکان پخش فرمت‌های رایج صوتی و تصویری و مکان‌یابی ماهواره‌ای GPS از دیگ قابلیت‌های گوشی هوشمند هواوی Y7a است.

مجموع قابلیت‌های فوق و این واقعیت که هواوی Y7a در بازه قیمتی مناسبی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که این گوشی ارزش خرید بالایی دارد و به اصطلاح مقرون به صرفه است. با توجه به قیمت مناسب و امکانات خوب می‌توان انتظار داشت مشتریان زیادی برای این گوشی در بازار داخلی وجود داشته باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*