بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود باگ‌ها و مشکلات

علیرغم تمام باگ‌ها، مرجوعی‌ها و حذف از فروشگاه پلی استیشن، تاکنون بیش از ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 به فروش رفته است.

از زمان عرضه بازی سایبرپانک تا به امروز، بیشتر توجه‌های دنیای گیمینگ روی این بازی معطوف بوده است. هرچند سی دی پراجکت رد، توسعه دهنده این بازی انتظار دیگری داشته است. در ابتدای عرضه، نظرات کارشناسان و منتقدان همگی در مورد این عنوان مثبت بود، اما با گذشت زمان مشکلات فنی این بازی در نسخه کنسول‌ها بدجور توی ذوق زد. این مشکلات به حدی زیاد است که حتی برخی از گیمرها نمی‌توانند آن را روی کنسول بازی PS4 و Xbox One خود  اجرا کنند!

بیشتر بخوانید:

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از طریق گوگل استادیا در دسترس قرار گرفت

هر روزی که گذشت شاهد به وجود آمدن حواشی زیادی در مورد این عنوان بودیم، تا جایی که Cyberpunk 2077 از فروشگاه بازی‌های پلی استیشن حذف شد و در فروشگاه ایکس باکس نیز روی آن برچسب هشدار در مورد عملکرد نامطمئن خورد. این مشکلات منجر به آن شد که بسیاری از خریداران، نسخه خریداری شده را مرجوع کنند. حالا پس از اعلام رسمی میزان فروش بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ اینطور به نظر می‌رسد که آمار به دست آمده حتی با وجود تعداد بالای مرجوعی‌ها هم بسیار خوب است.

سی دی پروجکت رد، توسعه دهنده این عنوان در وب‌سایت خود اینگونه نوشته است که با وجود مرجوعی گسترده این بازی، موفق به فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شده است. این یعنی بازی‌های دیجیتالی و دیسکی مرجوع شده جزو این آمار نیستند! هرچند ما نمی‌دانیم تا به امروز چه تعداد عنوان پس گرفته شده است.

در این بیانیه آمده است:

طبق گزارش‌های کسب شده از مجاری توزیع و فروش بازی‌های کامپیوتری فیزیکی و دیجیتالی، تعداد نسخه فروخته شده از بازی Cyberpunk 2077 تا تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ بیش از ۱۳ میلیون نسخه بوده است. آمار اعلام شده شامل فروش بازی در پلتفرم‌های سخت‌افزاری بوده است. همچنین نسخه‌های مرجوع شده فیزیکی و دیجیتالی نیز در این آمار دخیل نبوده‌اند.

پس از سال‌ها توسعه، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ سرانجام عرضه شد. این بازی دنیای باز خیلی سریع محبوب شد و مخاطبان زیادی را جذب خودش کرد. تبلیغات گسترده‌ای که طی سال‌های اخیر به معرفی این بازی اختصاص پیدا کرده بود، باعث بالا رفتن انتظارها شد. البته هنوز هم نباید ناامید باشید، سازنده وعده داده است که در به‌روزرسانی‌های آتی این مشکلات به وجود آمده را برطرف خواهد کرد. آیا CD Projekt RED می‌تواند از پس این چالش بزرگ برآید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*