پاوربانک های انرجایزر

معرفی جدیدترین پاوربانک های انرجایزر با گارانتی متین در ایران

جدیدترین پاوربانک های انرجایزر با گارانتی متین در بازار ایران عرضه شده است. در ادامه با چند مدل از بهترین پاوربانک های Energizer آشنا می‌شویم.

انرجایزر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های باتری در جهان شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه تولید و عرضه پاوربانک نیز فعالیت می‌کند و مدل‌های متنوع و خوبی را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت با گارانتی متین در بازار ایران نیز عرضه می‌شود و به همین دلیل می‌خواهیم چند مدل از بهترین و جدیدترین پاوربانک های انرجایزر در بازار کشورمان را معرفی و بررسی کنیم.

انرجایزر بالای 50 مدل پاوربانک در بازار دارد که هر یک از آنها از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. پیشرفته‌ترین و جذاب‌ترین پاوربانکی که می‌خواهیم اکنون معرفی کنیم، مدل انرجایزر QE10007PQ با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپرساعت است. این مدل وزن مناسب، اندازه خوب و بدنه‌ای با کیفیت عالی دارد. مهم‌ترین تفاوت این پاوربانک با مدل‌های دیگر، پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم تا 10 وات برای گوشی‌های سازگار با استاندارد فست شارژ است. QE10007PQ از شارژ سریع کوالکام نسخه 3 و پاور دلیوری نسخه 3 پشتیبانی می‌کند که هر دو امکان شارژ با توان 18 واتی دارند. به عنوان مثال این پاوربانک گوشی آیفون‌های جدید را در عرض نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می‌کند.

پاوربانک انرجایزر QE10007PQ سه درگاه دارد؛ یک USB-A به عنوان خروجی، یک USB-C که هم به عنوان خروجی محسوب می‌شود و هم می‌توان از آن برای شارژ خود پاوربانک استفاده کرد و در نهایت یک درگاه میکرو یو اس بی هم در آن قرار گرفته است. محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد خود دستگاه از دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می‌روند.

بقیه مدل‌هایی که اکنون معرفی می‌کنیم از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند، اما ظرفیت و امکانات متنوعی دارند. مدل UE10046 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری، یک پاوربانک فلزی با اندازه جمع و جور است که دو خروجی USB-A دارد و حداکثر خروجی همزمان آن 5 ولت 2 آمپر است. مدل UE10044PQ نیز یک مدل 10 هزار میلی آمپری دیگر است که بدنه پلاستیکی و سبک‌تری دارد. این پاوربانک تکنولوژی پاور دلیوری هم دارد.

از دیگر پاوربانک های انرجایزر باید به مدل UE10047PQ اشاره کنیم که مشخصات مشابهی با مدل قبلی دارد، اما بدنه آن از جنس آلومینیوم یکپارچه است. UE15043 یک پاوربانک 15 هزار میلی آمپرساعتی است که بدنه پلاستیکی و رویه طرح پارچه جین دارد. مدل 20 هزار میلی آمپرساعتی پاوربانک های انرجایزر UE20007PQ است که از شارژ سریع آیفون و اندروید پشتیبانی می‌کند و به دلیل برخورداری از بدنه پلاستیکی، وزن کمی دارد و از شارژ سریع 18 واتی و تکنولوژی پاوردلیوری پشتیبانی می‌کند.

مدل UE20043 با ظاهر جذاب و خاص خود، ظرفیت 20 هزار میلی آمپرساعتی دارد و حداکثر خروجی آن روی همه پورت‌ها 5 ولت 2 آمپر است. تمامی مدل‌های معرفی شده دارای گارانتی یک ساله متین هستند. شرکت متین در 14 استان کشور دفاتر مرکزی فعال دارد. اگر محصول را در یک شهری بخرید، می‌توانید از خدمات گارانتی متین در شهرهای دیگر هم استفاده کنید. اما باید به یاد داشته باشید که برای استفاده از خدمات گارانتی متین، حتما جعبه کالا را به همراه لیبل گارانتی همراهتان داشته باشید. در ادامه با یک ویدیو، بهترین و جدیدترین پاوربانک های انرجایزر را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی پاوربانک های انرجایزر در بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*