نحوه دانلود آهنگ در برنامه اسپاتیفای برای استفاده به صورت آفلاین

در این مطلب به شما نحوه دانلود آهنگ در برنامه اسپاتیفای را در نسخه‌های گوشی و رایانه شخصی نشان خواهیم داد تا به صورت آفلاین نیز از آن استفاده کنید. با گجت نیوز همراه باشید.

اگر شما هم از کاربران نسخه خریداری شده برنامه اسپاتیفای هستید، استفاده بدون تبلیغات اضافه تنها قابلیت‌هایی نیستند که شما در ازای پرداخت یک مبلغ ثابت و ماهیانه دریافت خواهید کرد. نسخه خریداری شده اسپاتیفای این دسترسی را به شما می‌دهد تا آلبوم‌ها و لیست‌های پخش خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین نیز از آن‌ها استفاده کنید. این بدان معناست زمانی که به اینترنت متصل نیستید، همچنان می‌توانید به لیست آهنگ‌های خود روی رایانه شخصی یا گوشی موبایل دسترسی داشت باشید.

با این وجود برخی محدودیت‌ها مانند نداشتن قابلیت دانلود آلبوم در نسخه رایانه شخصی، باعث می‌شود تا برای انجام این کار مراحل دیگری را طی کنید. البته در نظر داشته باشید که دانلود آهنگ‌ها مقداری از فضای حافظه داخلی شما را پر خواهد کرد؛ در نتیجه باید فضای کافی را برای آهنگ‌های خود آزاد کنید. به علاوه در نظر داشته باشید که دانلود کردن آهنگ‌ها روی هر دستگاه باعث می‌شود تا فایل مربوطه تنها در آن پلتفرم ذخیره شود؛ به نحوی که اگر آهنگ خود را در گوشی موبایل برای استفاده آفلاین دانلود کنید، فایل آن در رایانه شخصی شما ذخیره نشده و باید به صورت جداگانه آن را دریافت کنید.

در ادامه نحوه دانلود آلبوم و لیست‌های پخش را روی رایانه شخصی، مک و گوشی‌های آیفون و اندروید را توضیح خواهیم داد.

نحوه دانلود آلبوم در برنامه اسپاتیفای با رایانه شخصی و مک

شما به راحتی می‌توانید تنها با چند کلیلک ساده آهنگ‌های مورد نظر خود را از برنامه اسپاتیفای دانلود کنید؛ با این وجود دقت کنید که همانطور که اشاره شد، قابلیت دانلود آلبوم در رایانه شخصی برای شما وجود ندارد، بلکه لازم است تا ابتدا آلبوم انتخاب شده خود را در یک لیست پخش اضافه کرده و سپس آن را دانلود کنید.

  1. برای انجام این کار، ابتدا برنامه اسپاتیفای را روی رایانه شخصی یا سیستم مک اجرا کرده و لیست پخش خود را با جستجو یا پیدا کردن آن از منو سمت چپ برنامه انتخاب کنید.
  2. در قسمت بالای لیست پخش مورد نظر (زیر نام آن) یک گزینه برای دانلود وجود دارد که با انتخاب و به نحوی سبز کردن آن، روند دریافت آهنگ‌های شما شروع خواهد شد. دقت کنید که بنابر سرعت اینترنت دستگاه شما پروسه دانلود کمی طول خواهد کشید.

دانلود آهنگ در برنامه اسپاتیفایدانلود آهنگ در برنامه اسپاتیفای

نحوه دانلود آهنگ در برنامه اسپاتیفای ؛ نسخه موبایل

در نسخه موبایل این برنامه تقریبا با مراحلی مشابه به رایانه شخصی می‌توانید که آهنگ‌های خود را دریافت کنید؛ با این وجود هنگام دانلود توسط گوشی‌های هوشمند، این دسترسی برای شما وجود دارد تا با استفاده از قابلیت این برنامه آلبوم‌ها و لیست‌های پخش خود را نیز به صورت جداگانه و راحت‌تر دریافت کنید.

  1. برای انجام این کار، ابتدا برنامه اسپاتیفای را در گوشی اندرویدی یا آیفون خود باز کرده و سپس آلبوم یا لیست پخش مورد نظر خود را با جستجو و یا رفتن به بخش Your Library پیدا کنید.
  2. حال تنها با زدن تیک دانلود زیر گزینه Play، آلبوم یا لیست پخش خود را با سبز کردن آن به راحتی دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*