آنر

قطع همکاری مدیران ایرانی آنر با این برند چینی؛ آیا Honor از بازار ایران خارج شد؟

مدت کوتاهی پس از فروش آنر توسط شرکت هواوی، مدیران ایرانی این برند چینی از قطع همکاری با آن خبر دادند، اما آیا Honor از بازار ایران خارج شده است؟

مدتی قبل هواوی به عنوان مالک برند آنر با انتشار بیانیه‌ای رسمی از فروش آنر به عنوان زیربرند معروف خود خبر داد. اکنون با گذشت مدتی کوتاهی از خبر فروش آنر توسط هواوی، مدیران این برند چینی از جمله مدیر بازاریابی و ارتباطات و مدیر ارشد بازاریابی آنر در ایران در شبکه‌های اجتماعی از قطع همکاری با برند آنر خبر داد. این در حالی است که هیچ یک از مالکان جدید Honor تا به امروز در مورد وضعیت فعالیت این برند در بازار ایران بیانیه‌ای را منتشر نکرده است.

احتمال خروج آنر از بازار ایران

آنر

احتمال پایان فعالیت آنر از آن جایی قوت گرفت که در اقدامی عجیب اخیرا مدیر بازاریابی و ارتباطات و مدیر ارشد بازاریابی آنر در ایران در شبکه‌های اجتماعی خود پیامی را مبنی بر قطع فعالیت خود با این برند اعلام کردند. این در حالی است که تاکنون مالکان جدید Honor در مورد ادامه فعالیت این برند در بازار ایران بیانیه‌ای را منتشر نکرده‌اند. از این رو ادامه فعالیت آنر در بازار کشومان به تصمیمات جدید مالکان این برند چینی بستگی خواهد داشت. البته مالکان محصولات این برند چینی همچنان می‌توانند از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی این محصولات استفاده کنند.

گفتنی است این برند چینی طی سه سال اخیر توانست به سهم بیش از 3 درصدی از بازار ایران دست یابد و روند رو به رشدی را تجربه کند. همچنین طبق آمار سامانه همتا، حدود 271 هزار دستگاه از گوشی های این برند طی سال جاری رجیستری شد که سهمی 2 درصدی از واردات گوشی موبایل را شامل می‌شود. علاوه بر این، برند آنر اخیرا برای گسترش فعالیت خود محصولات جدیدی چون لپ تاپ، روتر گیمینگ و چند محصول پوشیدنی را به بازار ایران عرضه کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*