معرفی گلکسی اس 21

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی اس 21 را به طور رسمی اعلام کرد

با تایید کمپانی سامسونگ، در روز چهاردهم ژانویه شاهد برگزاری رویداد گلکسی آنپکد و معرفی گلکسی اس 21 –  Galaxy S21 خواهیم بود.

مراسم معرفی سری گلکسی اس 21 سامسونگ در تاریخ 25 دی، ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. شعار این رویداد، Welcome to the Everyday Epic است.

تیزر منتشر شده از سوی کمپانی، یک دوربین سه‌گانه را درون مکعبی یخ‌زده نشان می‌دهد؛ چیزی شبیه به طراحی ماژول دوربین پرچمداران جدید!

تا جایی که می‌دانیم، سامسونگ در این مراسم از گوشی های گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا رونمایی خواهد کرد. احتمال معرفی یک ایربادز بی‌سیم جدید، موسوم به گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال هم زیاد است. احتمالا گلکسی SmartTag را نیز ملاقات خواهیم کرد؛ یک ردیاب بلوتوثی و رقیب مستقیم Tile که محبوبیت زیادی دارد.

اما به گوشی های سامسونگ بازگردیم که قرار است گلکسی S21 اولترا به عنوان پرچمدار جدید، تاج‌گذاری کند. این گوشی در قیاس با گلکسی S20 اولترا از بسیاری جهات بهتر خواهد بود؛ مثلا داشتن نرخ تازه‌سازی متغیر تا سقف 120 هرتز، وضوح +QHD صفحه نمایش، یک دوربین پریسکوپی تازه با زوم اپتیکال 10 برابر، یک دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابر، دوربین بهبودیافته 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از قلم اس پن!

دو مدل پلاس و معمولی گلکسی اس 21 دارای یک دوربین سه‌گانه نه‌چندان متفاوت از نسل پیشین، باتری‌های بزرگ‌تر و پردازنده سریع‌تر خواهند بود.

ناگفته نماند که مدل Ultra پنل جلو و عقب شیشه‌ای خمیده خواهد داشت؛ ولی نمایشگر 1080p گلکسی S21 و +S21 مسطح و بدون نرخ تازه‌سازی متغیر خواهد بود. پنل عقب آن‌ها نیز پلاستیکی توصیف شده است. هر سه گوشی باید در کره و آمریکا با تراشه اسنپدراگون 888 و در سایر بازارها با اگزینوس 2100 عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*