شرایط فروش فردا SX5

شرایط فروش فردا SX5 در دی 99 + قیمت قطعی

شرایط فروش فردا SX5 در دی 99 اعلام شد. خودروسازی فردا شاسی بلند اس ایکس 5 را با قیمت قطعی و تخفیف ویژه در دی 99 به بازار عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازی فردا قصد دارد دومین محصول خود را به بازار عرضه کند. شاسی بلند فردا SX5 که در واقع نسخه مونتاژ شده دانگ فنگ اس ایکس 5 محسوب می‌شود قرار است با پیشرانه تنفس طبیعی 1.6 لیتری به بازار عرضه شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 123 اسب بخار تولید کند. نیروی تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس CVT تیپ ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و از ایربگ SRS و سیستم حفظ تعادل ESP/TSC بهره می‌برد. در ادامه جزئیات شرایط فروش شرایط فروش فردا اس ایکس 5 در دی 99 را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش فردا SX5 در دی 99

در این طرح فروش قیمت قطعی شاسی بلند فردا اس ایکس 5 معادل 629 میلیون تومان اعلام شده است که با تخفیف ویژه فروش حدود 40 میلیون تومانی، قیمت آن پس از کسر تخفیف به 589 میلیون تومان می‌رسد.

این شاسی بلند با موعد تحویل 60 روزه و مدل 1400 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینقدر این ماشین گرونه که حتی تخفیف ۴۰ میلیون تومانی هم به چشم نمیاد و بود و نبودش چندان تاثیر او ایجاد نمی‌کند و قطعاً کسی که میتونه ۷۰۰ میلیون هزینه کنه واسه کنترل ۴۰ میلیون تومان پولی نیست براش