گوشی های منعطف سامسونگ

گوشی های منعطف سامسونگ آماده میزبانی از قلم S Pen می‌شوند

یک فعال در حوزه نمایشگرها معتقد است، گوشی های منعطف سامسونگ از جمله گلکسی زد فولد ۳ از قلم هوشمند S Pen میزبانی خواهند کرد.

رویداد بزرگ بعدی سامسونگ به گوشی‌های خانواده گلکسی S21 اختصاص دارد، ولی ما طی هفته‌های گذشته اخبار مربوط به دیگر محصولات این برند کره‌ای از جمله هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو و گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۳ را هم شنیده‌ایم. بسیاری از منابع بر این باورند که گوشی های منعطف سامسونگ در آینده از قلم S Pen پشتیبانی خواهند کرد. اکنون گزارش جدیدی از یک منبع آگاه منتشر شده که مهر تأییدی برای این خبر است.

بیشتر بخوانید:

برای دیدار با گلکسی زد فولد ۳ و وداع با سری Galaxy Note سامسونگ آماده شوید

راس یانگ، فعال در حوزه نمایشگرها معتقد است که احتمالاً سامسونگ از نمایشگر کوچک‌تری روی گوشی گلکسی زد فولد ۳ خود استفاده کند. در واقع این نمایشگر به اندازه‌ای کوچک خواهد شد تا بتواند فضای کافی را در اختیار قلم S Pen بگذارد. اندازه نمایشگر اصلی این گوشی از ۷.۵۹ اینچ به ۷.۵۵ اینچ و اندازه نمایشگر ثانویه آن نیز از ۶.۲۳ اینچ به ۶.۲۱ اینچ کاهش پیدا خواهد کرد.

البته شاید نیازی به کوچک‌تر کردن نمایشگرهای این گوشی برای جای دادن قلم اس پن نبود، اما به نظر می‌رسد سامسونگ برای جمع و جور نگه داشتن گوشی تاشو خودش دست به این تغییرات زده است. راس یانگ به عنوان تحلیلگر ارشد شرکت DisplaySearch سابقه بسیار درخشانی در زمینه اطلاعات نمایشگر محصولات معرفی نشده دارد؛ بنابراین می‌توانیم به حرف‌های او استناد کنیم.

بیشتر بخوانید:

توقف خط تولید گلکسی نوت سامسونگ توسط رویترز تایید شد

یک قلم هوشمند روی یک دیوایس بزرگ خیلی کاربردی است، اما فاصله زیادی تا رونمایی از گوشی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ باقی مانده و ممکن است تا آن زمان سامسونگ در تصمیماتش تغییراتی دهد. همه‌ی این اخبار، شایعه‌ی بازنشسته شدن گوشی‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ را پررنگ‌تر می‌کند. پیشتر نیز شنیده بودیم نسخه اولترا سری گلکسی اس ۲۱ هم می‌تواند از قلم هوشمند سامسونگ میزبانی کند و این می‌تواند به معنای پایان کار گوشی گلکسی نوت ۲۱ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*