بنچمارک آنر وی ۴۰ در سایت GameBench

بنچمارک آنر وی ۴۰ حضور چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس زیر قاب آن را تأیید می‌کند

نتایج بنچمارک آنر وی ۴۰ در سایت امتیازگیری GameBench حضور چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس را در زیر قاب آن تأیید می‌کند و به نمایشگر ۹۰ هرتزی آن اشاره دارد.

انتظار می‌رود کمپانی آنر ژانویه ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری V40 که اولین گوشی‌های این برند بعد از جدایی از شرکت هواوی هستند رونمایی کند. این گوشی‌ها پیشتر در وب‌سایت امتیازگیری GameBench رویت شده بودند. این فهرست نشان می‌دهد یک گوشی برند‌ آنر با کدنام NWE-AN10 اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و به پردازشگر گرافیکی Mali-G77 MC9 مجهز است. این گوشی همچنین می‌تواند از حداکثر نمایشگر ۹۰ هرتزی پشتیبانی کند که انتظار هم می‌رود به چنین نمایشگری مجهز باشد.

بنچمارک آنر وی ۴۰ در سایت GameBench

افشاگران می‌گویند NWE-AN10 یکی از گوشی‌های خانواده آنر وی ۴۰ است، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا نسخه معمولی آن یا نسخه پرو و یا عضو سوم این خانواده است. با این حال این را می‌دانیم که پردازشگر گرافیکی Mali-G77 MC9 جزئی از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس ساخت کمپانی مدیاتک است؛ این پلتفرمی است که توسط تعدادی از گوشی‌های هوشمند کنونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنچمارک آنر وی ۴۰ در سایت GameBench

از آنجا که نمایشگرهایی که با این پردازشگر گرافیکی هماهنگ هستند از نرخ فریم ۹۰ فریم بر ثانیه‌ای برای گیمینگ پشتیبانی می‌کنند، این پردازشگر می‌تواند نمایشگری با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را اجرا کند. گرچه این بنچمارک به یک نمایشگر ۹۰ هرتزی اشاره دارد، اما شایعه‌ای در گذشته شنیده بودیم که به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی یکی از اعضای این خانواده اشاره داشت. از آنجا که سری V40 شامل دو یا سه مدل می‌شود، بنابراین نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد حداکثر نرخ رفرش نمایشگر آن‌ها صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

احتمال تولید سری آنر وی ۴۰ با چهار تراشه متفاوت؛ از اگزینوس تا اسنپدراگون

پیشتر نیز گوشی مذکور در تأییدیه 3C با یک شارژر ۶۶ وات ظاهر شده بود. این همان شارژری است که پیشتر در دو گوشی هواوی میت ۴۰ پرو و هواوی نوا ۸ شاهد حضور آن بودیم.