اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳ منتشر شد؛ اما برای نصب آن دست نگه دارید

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳ – Xiaomi Mi A3 منتشر شد؛ گرچه ظاهراً این آپدیت دچار ایراد است و نباید آن را نصب کنید.

شیائومی انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳ را آغاز کرد. Mi A3 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی برند چینی شیائومی است که با امکاناتی همچون نمایشگر ۶.۱ اینچی، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگ، موفق شده محبوبیت خوبی را نزد مشتریان کسب کند. حجم این به‌روزرسانی ۱.۴ گیگابایت است که در کنار سایر اصلاحات انجام شده، اندروید ۱۱ را هم شامل می‌شود. این به‌روزرسانی را یکی از اعضای گروه توسعه‌دهندگان XDA روی گوشی خودش دریافت کرده و است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده بتوانند سایر کاربران نیز آن را دریافت کنند.

آپدیت جدید گوشی Xiaomi Mi A3 تمام ویژگی‌های اندروید ۱۱ را به همراه دارد که شامل حباب‌های چت، کنترل گجت‌های هوشمند خانگی، کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید، مجوزهای یک مرتبه‌ای، پشتیبانی از اندروید اتو بی سیم و ده‌ها ویژگی دیگر می‌شود. برای آنکه با تمام ویژگی‌های اندروید ۱۱ گوگل آشنا شوید می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. در صفحه توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی برای گوشی می ای ۳ آمده است که این آپدیت باعث بهبودهای زیر می‌شود:

  • بهبود سایه نوتیفیکیشن
  • اضافه شدن حباب‌های چت
  • مدیریت بهتر روی مجوزها
  • بهبود DND

اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳

گرچه آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳ آغاز شده، اما کاربران ساکن نقاط مختلف جهان ممکن است آن را در زمان‌های متفاوتی از یکدیگر دریافت کنند. اگر تاکنون نوتیفیکیشن دریافت این به‌روزرسرانی روی صفحه گوشی شما به نمایش درنمیامده، می‌توانید به تنظیمات گوشی خود رفته، سپس مسیر System > System Update را دنبال کنید و روی گزینه Check for update کلیک کنید تا دریافت به‌روزرسانی جدید بررسی شود.

فعلاً آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی می ای ۳ را دریافت نکنید!

کاربرانی که این به‌روزرسانی را روی گوشی خود دریافت کرده‌اند، می‌گویند که دیوایس آن‌ها در وضعیت مناسبی قرار ندارد. هرچند از آنجا که این آپدیت جدید است، هنوز اطلاعاتی از گسترده بودن مشکلات به وجود آمدن بعد از نصب آن و راه حل برای کاربرانی که دچار مشکل شده‌اند در دست نیست.

این نخستین باری نیست که گوشی Mi A3 پس از دریافت یک به‌روزرسانی جدید با مشکل مواجه می‌شود. اوایل سال ۲۰۲۰ نیز به‌روزرسانی برای این گوشی منتشر شد که عملکرد سیم کارت دوگانه آن را مختلف کرد. هرچند خیلی زود شیائومی یک به‌روزرسانی دیگر را برای حل مشکل به وجود آمده منتشر کرد. در مورد این آپدیت جدید هم همینطور انتظار می‌رود. پس اگر می‌خواهید گوشی شما با مشکل مواجه نشود، فعلاً برای دریافت آپدیت اندروید ۱۱ دست نگه دارید.

شیائومی می ای ۳ همراه اندروید ۹ پای عرضه شد و ابتدای سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرد. به احتمال خیلی زیاد اندروید ۱۱ آخرین به‌روزرسانی خواهد بود که گوشی چینی آن را دریافت می‌کند. گرچه سازنده برای حداقل یک سال دیگر هم به‌روزرسانی امنیتی گوگل را برای این دیوایس ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رایج ترین مشکلات شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) + راه حل

می ای ۳ به عنوان یک گوشی اندروید وان، تجربه کاربری نزدیک به اندروید خام را با کمترین دستکاری از سوی شرکت شیائومی ارائه می‌کند که نسبت به رابط کاربری MIUI روی گوشی‌های دیگر این برند متفاوت است. این خصلت گوشی‌های تحت پروژه Android One گوگل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*