گوشی های سری گلکسی S21

گوشی های سری گلکسی S21 یک ویژگی بد نوت ۲۰ را هم به ارث می‌برند!

رولاند کوانتد می‌گوید گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ در کنار پشتیبانی از قلم S Pen، یک ویژگی بد گوشی گلکسی نوت ۲۰ را هم به ارث خواهند برد.

سامسونگ در تیزر تبلیغاتی که اخیراً منتشر کرده نشان داد که چگونه در طول ده سال گذشته در حوزه گوشی‌ها پیشرفت کرده است. انتظار می‌رود این گوشی‌های جدید یکی از بهترین امکانات خانواده نوت که پشتیبانی از قلم S Pen است را دریافت کنند؛ با این حال ظاهراً سری گلکسی S21 یکی از ویژگی‌های بد نسخه اصلی گوشی گلکسی نوت ۲۰ را هم به ارث برده‌اند. نوت ۲۰ سامسونگ از حافظه ارتقاء ناپذیر استفاده می‌کند و به ادعای رولاند کوانتد، افشاگر مشهور دنیای دیجیتال، گلکسی اس ۲۱ نیز همانند آن از کارت حافظه microSD برای ارتقاء حافظه پشتیبانی نخواهد کرد.

و خبر بدتر اینکه حافظه ارتقاء ناپذیر فقط محدود به نسخه اصلی این خانواده نمی‌شود، بلکه ویژگی مشترک تمام اعضای این خانواده است. در گزارش‌های قبلی شنیده بودیم که گوشی‌های S21 و +S21 با حافظه داخلی حداکثری ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد، در حالی که مشتریان نمی‌توانند حافظه‌ای بیشتر از ۵۱۲ گیگابایت را نیز در مدل S21 Ultra بیابند. اما به جز گوشی نوت ۲۰، سامسونگ در سری گلکسی اس نیز سابقه پشتیبانی نکردن از کارت‌های حافظه microSD را دارد. سال گذشته نسخه ورایزرن گلکسی اس ۲۰ ۵ جی UW به کاربرانش اجازه ارتقاء حافظه گوشی خود را نمی‌داد. سال ۲۰۱۵ نیز گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ بدون پشتیبانی از کارت حافظه به بازار عرضه شدند.

اما ما خبرهای بدتری را هم شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی های سری گلکسی S21 خود را بدون شارژر داخل جعبه روانه بازار کند؛ هرچند رولاند کوانتد معتقد است که این تصمیم فقط شامل برخی بازارها خواهد شد (که احتمالاً ایران هم جزو آن‌هاست!). ما به طور دقیق نمی‌دانیم دلیل پشت این تصمیم چیست، اما خبر بدی برای مشتریانی است که مجبور می‌شوند هزینه جداگانه‌ای را برای خرید یک شارژر متحمل شوند. اپل نیز اکنون نه تنها شارژر، بلکه هدفون سیمی را نیز از داخل جعبه گوشی‌های آیفون سری ۱۲ خود برداشته است و فقط یکی دو بازار وجود دارد که گوشی‌های این کمپانی همراه لوازم جانبی ضروری نام‌برده عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

شارژر تنها چیزی نیست که از جعبه گلکسی اس ۲۱ حذف می‌شود

این روزها اخبار زیادی در مورد گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۱ شنیده می‌شود. این گوشی‌ها در ایالات متحده از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و در سایر بازارهای جهانی از چیپست معرفی نشده اگزینوس ۲۱۰۰ ساخت خود این کمپانی قدرت خواهند گرفت. انتظار می‌رود بالارده‌ترین عضو این خانواده به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ رفرش متغیر ۱۲۰ هرتزی LTPO، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی سریع ۴۵ وات تجهیز شده باشد. سامسونگ در رویداد آنلاین آنپکد امسال که ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*