جعبه گشایی ردمی 9 تی

جعبه گشایی ردمی 9 تی پیش از رونمایی رسمی!

برند زیرمجموعه شیائومی اخیرا از گوشی ردمی 9 پاور رونمایی کرد؛ حالا جعبه گشایی ردمی 9 تی – Redmi 9T خبر از آمدن یک مدل دیگر می‌دهد.

تاکنون ردمی هیچ اسمی از مدل 9T نبرده؛ ولی بنابر شایعات، این یک گوشی کاملا جدید نیست و نسخه تغییر نام یافته ردمی 9 پاور است. البته آن گوشی هم نسخه‌ای از ردمی نوت 9 4G با یک دوربین 2 مگاپیکسلی اضافه بود. ویدیوی جعبه گشایی ردمی 9 تی روی یک کانال یوتیوبی قرار گرفت که حالا حذف شده؛ اما تصاویری از آن موجود و اطلاعاتی قابل برداشت است.

دستگاه دیده شده در این ویدیو، شماره مدل M2010J19SG و شباهت ظاهری زیادی با ردمی 9 پاور دارد؛ چیزی که احتمال صحت شایعات شنیده شده را بیشتر می‌کند.

اگر چنین باشد، با یک گوشی قدرت گرفته از اسنپدراگون 662 روبه‌رو هستیم که ال‌سی‌دی 6.53 اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین باید در مجموع پنج دوربین داشته باشد؛ شامل دوربین‌های 2+2+8+48 مگاپیکسلی (اصلی، فوق عریض، ماکرو، عمق‌سنج) در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو!

ردمی 9 پاور

ردمی 9 پاور

البته شاید هم فقط طراحی این دو گوشی مشابه است و مشخصات سخت افزاری متفاوتی داشته باشند؛ چیزی که در روز هشتم ژانویه (19 دی) همزمان با رونمایی از ردمی 9 تی مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*