کلش اف کلنز

مقایسه کامل بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

استودیو بازی سازی سوپرسل با طراحی بازی‌هایی همچون کلش آف کلنز و کلش رویال توانست به محبوبیت بسیار زیادی در بین بازیکنان بازی های اندرویدی دست پیدا کند و از طرفی این دو بازی توانستند در سراسر جهان بیش از میلیون‌ها کاربر فعال داشته باشند.

من در این مقاله از تیم موجو شاپ در سایت گجت نیوز قصد دارم که بازی کلش آف کلنز و کلش رویال را مورد بررسی قرار دهم.

گیم پلی بازی کلش آف کلنز

در بازی کلش آف کلنز شما باید یک قبیله را برای خود بنا کنید و سپس این قبیله را گسترش داده و باید تمام سعی خود را برای محافظت از این قبیله بکنید.

در ابتدا آموزش‌هایی به شما داده خواهد شد که شما با استفاده از این آموزش‌ها می‌توانید، نسبت به آیتم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند آشنایی پیدا کنید و سپس ماموریت‌هایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که شما با کامل کردن این ماموریت‌ها می‌توانید سطح قبیله خود را ارتقا دهید.

سطوح مختلف بازی

در بازی کلش آف کلنز شما می‌توانید در سطوح مختلف این بازی را اجرا کنید که هر یک از این سطوح چالش های خاص خود را دارد و به عبارت دیگر تا شما به یک سطح خاصی نرسید یک سری از آیتم‌ها و تجهیزات درون بازی برای شما آنلاک نخواهند شد.

نیروها

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی کلش آف کلنز این است که نیروها و کاراکترهای بسیار متفاوتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت، که هر یک از آنها دارای قابلیت‌های خاصی می‌باشند و برخی از آنها را می‌توان به عنوان نیروهای دفاعی و برخی دیگر را به عنوان نیروهای تهاجمی استفاده کرد و یک دسته از نیروها نیز به عنوان نیروهای پشتیبان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساختمان‌ها

یکی دیگر از آیتم‌هایی که در بازی کلش آف کلنز با آن روبرو خواهید شد ساختمان‌هایی هستند که در این بازی وجود دارند.

در بازی کلش آف کلنز ساختمان‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم خواهند شد که بخشی از آنها ساختمان‌های دفاعی و بخش دیگر ساختمان‌های آموزشی هستند یک سری ساختمان دیگر نیز در بازی وجود دارد که منابع درون بازی را تشکیل می‌دهند که اگر بتوانید با منابع دسترسی پیدا کنید می توانید سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید.

چنین با خرید جم کلش اف کلنز نیز می‌توانید سطح بازی خود را ارتقا داده و با قدرت بیشتری بازی را اجرا کنید.

گیم پلی بازی کلش رویال

بازی کلش رویال پس از بازی کلش آف کلنز رونمایی شد و در سبک بازی های استراتژیک می‌باشد.

در این بازی نیروها به صورت کارت‌هایی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که شما می‌توانید از این کارت‌ها برای رقابت با سایر بازیکنان استفاده کنید.

کلش رویال

در ابتدای بازی زمانی که شما به عنوان یک بازیکن تازه وارد وارد بازی خواهید شد چندین مرحله به صورت مراحل تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که با روال بازی و این که چگونه از کارت‌ها استفاده کنید آشنا شوید.

نیروها

در بازی کلش رویال نیروها به چند دسته تقسیم خواهند شد، که زمانی که شما برای اولین بار وارد بازی خواهید شد از هر دسته یک نیرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما با استفاده از کارت‌های مختلف می‌توانید سطح نیروهای خود را ارتقا دهید.

هرچه سطح بازی شما ارتقا یابد در نتیجه کارت‌های بیشتری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا جایی که می‌توانید با ۸ نیرو وارد بازی شوید، که انتخاب این کارت‌ها نیز کاملا به خود شما بستگی دارد.

هدف اصلی

در بازی کلش رویال در واقع هدف این است که بازیکنان باید بتوانند سه ساختمانی که در بازی قرار دارد را نابود کنند، اگر بتوانید این ساختمان‌ها را نابود کنیم تاج‌هایی به شما اهدا خواهد شد و شما برنده خواهید شد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که این ساختمان‌ها به سه دسته تقسیم می شوند یکی از آنها ساختمان اصلی که برای پادشاه است و دو ساختمان دیگر به عنوان ساختمان محافظ از ساختمان پادشاه در بازی قرار گرفته شده‌اند.

اگر شما بتوانید ساختمان اصلی پادشاه را نابود کنید دیگر نیازی به نابودی دو ساختمان دیگر نیست اما اگر نتوانید در ابتدا ساختمان اصلی پادشاه را نابود کنید باید دو ساختمان دیگر را نیز از بین ببرید تا بتوانید به ساختمان پادشاه برسید و آن را نیز نابود کنید.

شما می‌توانید با خرید جم کلش رویال از تجهیزات قدرتمندی برای نابودی ساختمان پادشاه برخوردار شوید.

مراقبت از ساختمان‌ها

تفاوت بازی بازی کلش رویال نسبت به بازی کلش آف کلنز این است که شما باید علاوه بر نابودی ساختمان‌ها از ساختمان‌های خود نیز دفاع کنید در واقع هدف اصلی این بازی تنها شکست دادن حریف مقابل نمی‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*