پژو 207 فیس لیفت

بررسی پژو 207 فیس لیفت + مزایا و معایب

پژو 207 فیس لیفت مدل ارتقا یافته پژو 207 معمولی است که ایران خودرو برای آن ویژگی‌های ظاهری جدید را در نظر گرفته است. در ادامه این خودرو را بررسی می‌کنیم.

پژو 207 در واقع همان 206 پلاس در بازارهای جهانی است که ایران خودرو آن را با نام 207 به بازار ایران عرضه می‌کند. این خودرو از لحاظ ظاهری به 206 شباهت زیادی دارد و یکی از گزینه‌های اصلی قشر جوان جامعه محسوب می‌شود. ایران خودرو مدتی قبل فیس لیفتی از پژو 207 را برای بازار در نظر گرفت؛ از این رو قصد داریم در این مقاله پژو 207 نیو فیس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

نقد و بررسی پژو 207 فیس لیفت

جذاب‌تر شدن ظاهری نسبت به گذشته

پژو 207 فیس لیفت

بدون شک طراحی خودرو پژو 207 باعث شد تا این خودرو در بازار موفق ظاهر شود. چراغ‌های جلو نسبت به 206 بزرگ‌تر شده‌اند و توانستند نمای کاملا جدیدی را به وجود آورند. در نمای کنار این خودرو شاهد تفاوت خاصی نیستیم و فقط دستگیره‌ها و زه‌های بغل هم‌رنگ بدنه شده‌اند. طراحان در بخش عقب نیز مدل چراغ‌های عقب و گرافیک آنها را تغییر داده‌اند.

عدم تغییر پیشرانه و مشخصات فنی

پژو 207 فیس لیفت

پژو 207 فیس لیفت از لحاظ فنی با 206 تیپ 5 و سایر پژو 207ها تفاوتی ندارد. برای این خودرو یک پیشرانه TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر در نظر گرفته شده است. این که قدرت این خودرو 5 اسب بخار کاهش پیدا کرده به این دلیل است که تغییر ای سی یو باعث می‌شود این مدل‌ها همانند سایر TU5های قدیمی سرحال نباشند. گیربکس AL4 قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند که سطح عملکرد این گیربکس متوسط است. از این رو تعویض دنده‌ها نرم نبوده و شتاب خودرو فقط در حالت اسپرت رضایت‌بخش خواهد بود.

کم بودن فضای ردیف عقب

پژو 207 فیس لیفت

همواره مشتریان از فضای داخلی خانواده 206 انتقاد می‌کنند؛ چرا که این خودرو در واقع یک خودرو کوپه بوده که بعدها بدون افزایش فاصله محوری به آن 2 در اضافه شده است. از این رو فضای صندلی عقب برای سرنشینان کم بوده و صندلی‌های عقب 207 برای افراد با قد متوسط مناسب است. هرچند در جلو فضای نسبتا مناسبی برای دو نفر وجود دارد. پژو 207 فیس لیفت از داشبوردی زیبا در کنار آپشن‌هایی چون مانیتور مولتی مدیا، کروز کنترل و حالت اسپرت گیربکس بهره می‌برد.

عدم رضایت از شتاب و کشش

پژو 207 فیس لیفت

مشتریان با وجود چهره جذاب و جوان‌پسند پژو 207 فیس لیفت انتظار سواری اسپرت و هیجان‌انگیزی دارند، اما هنگام سواری با آن دلسرد خواهند شد؛ زیرا با وجود تغییراتی که در بخش فنی 207های جدید ایجاد شده است، این خودرو از نظر شتاب و کشش موفق ظاهر نمی‌شود و عملکرد آن رضایت‌بخش نخواهد بود. البته شتاب این خودرو کاملا معمولی بوده و برای رانندگی شهری آرام مناسب است. یکی از مزایای مهم پژو 207 فیس لیفت نسبت به ساندرو فرمان برقی آن محسوب می‌شود که رانندگی نرمی را به ویژه در داخل شهر به همراه دارد. به طور کلی سواری این خودرو لذت بخش است.

نتیجه

پژو 207 فیس لیفت

به طور کلی می‌توان گفت پژو 207 فیس لیفت برای آن دسته از افرادی که در این رنج قیمتی به دنبال خودرویی جوان‌پسندانه‌تر از ساندرو هستند مناسب است. این خودرو از برلیانس‌ها نیز خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین این خودرو با آپشن‌های مناسب و مشخصات فنی راضی‌کننده برای شهر یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*