نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل

نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل ؛ زیبایی بخش میز کامپیوتر شما

نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل با نام Dell U4021QW در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. این مانیتور ۲ هزار دلاری از رزولوشن 5K پشتیبانی می‌کند.

دل سابقه کمی در تولید نمایشگرها نیست، اما تولید نمایشگر جدید ۴۰ اینچی منحنی UltraSharp این کمپانی که در نمایشگاه CES 2021 در معرض دید همگان قرار می‌گیرد، چیزی نیست که تاکنون اتفاق افتاده باشد. نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل که ساعاتی پیش معرفی شده، نویدبخش افزایش قابل توجه امکانات سرگرمی در مانیتورها است.

نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل

رزولوشن WUHD این نمایشگر به معنای حضور ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل در این نمایشگر است. قطعا این رزولوشن کمتر از مانیتور Pro Display XDR اپل با حضور ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل است. هرچند مانیتور اپل با قیمت ۲.۰۹۹ دلاری، به مراتب ارزان‌تر از مانیتور اپل است. فروش آن نیز از ۲۸ ژانویه آغاز خواهد شد.

این نمایشگر پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB و پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند. در اینجا دو اسپیکر ۹ واتی همراه یک پایه چرخشی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز وجود دارد. هرچند اگر می‌خواهید از یک پایه متفرقه برای این مانیتور استفاده کنید، می‌توانید از مانت VESA نیز استفاده کنید. دل همچنین می‌گوید این نمایشگر از سیستم ComfortView Plus پشتیبانی می‌کند که انتشار نور آبی را برای کاهش فشار روی چشم می‌کاهد.

در بخش ارتباطی این دیوایس نام تاندربولت به چشم می‌خورد. این یعنی یک کابل می‌توان انتقال اطلاعات از لپ تاپ شما را فراهم کند و در عین حال آن را با توان حداکثر ۹۰ وات شارژ کند. این نمایشگر با نام کامل U4021QW از پورت DisplayPort 1.4 و HDMI به همراه یک پورت اترنت و اتصال USB 3.2 نسل دوم با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای برخوردار است که از آن یک هاب دسکتاپی فوق‌العاده ساخته است.

متأسفانه نباید انتظار یک وبکم داخلی را در آن داشته باشید. این یعنی فناوری شاتر خودکار که در دوربین جلوی لپ تاپ های لتیتود جدید دل به کار رفته را نمی‌توانید در این مانیتور در اختیار داشته باشید. البته دیگر نمایشگرهای معرفی شده امروز دل به جز این مدل همگی به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز هستند.

تمرکز اصلی دل روی کاربران تجاری خودش است و می‌خواهد فضای بیشتری را روی کامپیوتر دسکتاپی آن‌ها برای اسناد، مکالمات تصویری و دیگر اپلیکیشن‌ها فراهم کند. اگر از طراحان حرفه‌ای هستید که به خاطر فضای کار بیشتر به نمایشگرهای خمیده علاقه‌مندید و دقت رنگ بالایی برای کارهای گرافیکی و مونتاژ ویدیویی می‌خواهید، یا آنکه گیمری هستید که می‌خواهید بیشتر در بازی‌هایتان غوطه‌ور شوید، می‌توانید روی نمایشگر منحنی ۴۰ اینچی دل حساب باز کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*