لیون کامپیوتر

چطور ارزون‌تر خرید کنیم؟ تخفیف هم بگیریم؟ جایزه 20 میلیون تومنی هم ببریم

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر در روزهای 18 و 19 دی ماه 1399 کمپین فروشی فراهم کرده است. در این کمپین تا 10 میلیون تومان قیمت پردازنده ها بر روی سیستم های اسمبل شده ایزی پی سی کاهش پیدا کرده و قطعات کامپیوتر متنوعی نیز با قیمت ویژه برای فروش قرار گرفته‌اند. فراموش نکنید که تضمین قیمت لیون کامپیوتر را برای خریدهای خود دارید! تضمین قیمت چیست؟ متن پایین را بخوانید.

تمامی دوستانی که در مدت این 2 روز خریدهای بالای 5 میلیون تومان داشته باشند، در قرعه کشی سیستم گیمینگ به ارزش 20 میلیون تومان شرکت داده می‌شوند. نتایج قرعه کشی روز یکشنبه از کانال‌های رسمی فروشگاه لیون کامپیوتر اعلام می‌شود.

لیون کامپیوتر یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و برای خرید کامپیوتر گیمینگ یا کاربری‌های دیگر، خرید قطعات کامپیوتر، اسمبل کامپیوتر و خرید هر نوع کالای دیجیتالی در خدمت شما عزیزان است.

الویت اصلی لیون کامپیوتر با شعار “خرید خوب، حال خوب” همواره جلب رضایت مشتریان و ایجاد حس و تجربۀ خوب در خرید است. از همین رو با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه، تضمین قیمت را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است. بدین صورت که در صورتی که کالایی را خریداری نمایید و کالا دچار افزایش قیمت شود، با همان قیمت پرداخت شده کالا ارسال خواهد شد، اما اگر در حین پردازش سفارش قیمت کالا در بازار کشور دچار کاهش شد، ما به التفاوت قیمت به شما عزیزان برگشت داده می‌شود.

لیون کامپیوتر

معرفی لیون کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، در زمینۀ عرضۀ قطعات کامپیوتر و کالاهای دیجیتال، از جمله: کیس، مانیتور، مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک، هارد دیسک، اس اس دی، رم و سایر قطعات اصلی، قطعات جانبی نظیر: فلش مموری، هدست، هدفون، کیبورد، موس، صندلی و میز کامپیوتر، تجهیزات شبکه و اداری و تمامی کالاهای مرتبط در دنیای آی تی و دیجیتال، فعالیت می‌کند.

خدماتی همچون فروش اقساطی، خرید و فروش کالاهای دست دوم در بستری امن و اسمبل حرفه‌ای و تخصصی کامپیوتر جزو خدمات فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر هستند.

ایزی پی سی | سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر

یکی از سرویس‌های ویژۀ این فروشگاه، سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر به نام ایزی پی سی است، که هر شخصی می‌تواند بدون نیاز به داشتن اطلاعات فنی در زمینۀ کامپیوتر و یا نحوۀ انتخاب قطعات از نظر هماهنگی با یکدیگر، یک سیستم کامپیوتری بهینه بر اساس نیاز خود و با بودجۀ دلخواه انتخاب کند و به صورت کیس اسمبل شده تحویل بگیرد.

در ایزی پی سی، امکان خرید هر نوع کامپیوتری، مانند خرید سیستم گیمینگ، خرید سیستم رندرینگ، کامپیوتر اداری یا خانگی فراهم است. پس نیازی نیست دغدغۀ اسمبل سیستم تخصصی خود را داشته باشید. مجموعه‌ای کامل و هوشمند برای شما فراهم کرده‌ایم که در کنار خدماتی نظیر تضمین قیمت، اسمبل حرفه‌ای و استفاده از دانش متخصصین فنی، خریدی بهینه و لذت‌بخش را فراهم می‌کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.