وان حمام هوشمند کوهلر

وان حمام هوشمند کوهلر شما را به یک دنیای دیگر می‌برد

وان حمام هوشمند کوهلر – Kohler سرانجام رونمایی شد و به شما اجازه می‌دهد که به وسیله صدا، آن را به شکل‌های مختلف کنترل کنید.

شما قادر هستید با یک دستور صوتی ساده، وان حمام هوشمند کوهلر را آماده کنید و یا حتی رنگ نورپردازی آن را تغییر داده و کمی هم مه ایجاد نمایید. کوهلر، محصولی است که در نمایشگاه CES 2021 لاس وگاس معرفی شده و در اینجا قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

وان حمام هوشمند کوهلر ؛ یک تجربه متفاوت از استحمام

شما می‌توانید عادات خاص خودتان را به صورت پیش فرض در حافظه این وان ثبت کنید تا استحمام شما دقیقا همان طور پیش برود که می‌خواهید و کارهای مختلف به صورت خودکار و به ترتیب انجام شوند. برای مثال می‌توانید بخواهید که آب تا یک میزان خاص، وان را پر کند و یک دمای خاص هم داشته باشد. سپس کمی مه در هوا پخش شده یا ویژگی آروماتراپی (رایحه درمانی) فعال شود. شما همچنین می‌توانید از طریق الکسا یا دستیار گوگل دستورات مورد نظر خود را در لحظه به دستگاه بگویید تا اجرا کند و در نهایت، یک تجربه بی‌نظیر و آرامش بخش داشته باشید.

وان حمام هوشمند کوهلر

اما اگر می‌خواهید این وان حمام مجلل را در خانه داشته باشید، باید بدانید که به هیچ وجه ارزان نیست. تنها برای کنترل دما و عمق آب، باید به سراغ مدل 8,698 دلاری بروید. اگر هم می‌خواهید که از وان، مه خارج شود و مجهز به آروماتراپی هم باشد، باید مدل 10,998 دلاری را خریداری کنید. هر دو مدل از ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود. در ضمن اگر می‌خواهید قابلیت‌های جلوگیری از سرازیر شدن آب نیز به وان اضافه شود و دارای نورپردازی باشد، باید حدود 15,998 دلار پرداخت نمایید که بیش از حد نجومی است. این مدل خاص از ماه اوت در دسترس قرار می‌گیرد.

پس از توالت هوشمند کوهلر که در جریان نمایشگاه CES سال گذشته سر و صدا کرد، حالا به نظر می‌رسد که وان حمام هوشمند Stillness بتواند جای آن را در نمایشگاه امسال بگیرد و طرفداران زیادی به دست بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*