جوی استیک پوشیدنی ArcX

با جوی استیک پوشیدنی ArcX آشنا شوید؛ یک ریموت بلوتوثی برای گوشی شما

جوی استیک پوشیدنی ArcX کنترل گجت‌های بلوث‌دار را ساده‌تر می‌کند تا هنگام دویدن یا رکاب‌زنی، نیازی به چشم برداشتن از مسیر نداشته باشید.

گاهی اوقات هنگام ورزش کردن و دویدن، به ناچار دست به گوشی می‌شویم تا مثلا یک تماس تلفنی را پاسخ دهیم، آهنگ در حال پخش را عوض کنیم یا تعداد مسافت طی شده را علامت بزنیم. تمام این‌ها در روند عادی ورزش اختلال ایجاد می‌کنند که چیز خوشایندی نیست. اما طراحان جوی استیک پوشیدنی ArcX با ادعای حل مشکل به میدان آمده‌اند!

جوی استیک بلوتوثی ArcX

این در واقع حلقه‌ای سیلیکونی است که یک joystick کوچک روی آن قرار دارد. گجت ArcX با این توجیه ساخته شده که هنگام ورزش کردن، فقط آن را به انگشت خود ببندید و از گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری فاصله بگیرید. حتی هنگام رکاب‌زنی یا قایق‌رانی، می‌توانید حلقه را به دسته دوچرخه یا پارو متصل کنید.

امکان استفاده از جوی استیک پوشیدنی ArcX به عنوان ریموت کنترل دوربین‌های اکشن، اسپیکرهای بی‌سیم یا هر گجت بلوتوثی دیگری وجود دارد. کمپانی سازنده، یک اپ iOS/Android هم طراحی کرده است تا تنظیمات شخصی برای ساعت هوشمند یا تماس‌های اضطراری امکان‌پذیر شود.

پال بلیر، موسس ArcX می‌گوید ایده‌ی ساخت این حلقه وقتی به ذهنش رسید که هنگام اسکی‌بازی با یکی از دوستانش، او دچار صدمه شد. ظاهرا در ادامه‌ی آن روز، بلیر مشغول کار کردن با گوشی یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی بوده و مجالی برای اسکی نداشته است. به گفته‌ی او، ایربادزهای لمسی هم در چنین مواقعی چندان مفید نیستند و با لمس‌های ناخواسته یا عدم اجرای دقیق فرمان‌ها، اذیت می‌کنند.

از ویژگی‌های فنی گجت باید به دوام باتری 20 روزه در حالت آماده به کار، شارژدهی 5 روزه فقط با یک ساعت اتصال به شارژر و تاییدیه ضد آب IP67 اشاره کنیم. پس برای شنا هم بدون نگرانی قابل استفاده است. انتظار می‌رود جوی استیک ArcX در بهار پیشرو با قیمت 99 دلار در آمریکا و 89 یورو در اروپا عرضه شود.

تیزر جوی استیک پوشیدنی ArcX

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*