طراحی آیفون ۱۳

طراحی آیفون ۱۳ بدون تغییر خواهد ماند؛ فقط ضخیم‌تر می‌شود

گزارش‌ها نشان می‌دهد طراحی آیفون ۱۳ اپل – Apple iPhone 13 نسبت به نسل فعلی تغییرات گسترده‌ای نمی‌کند و فقط ضخامت بیشتری را پیدا می‌کند.

در حالی که MacOtakara چند روز پیش در گزارشی به اطلاعات جدیدی از آیپدهای سال ۲۰۲۱ اپل اشاره کرده بود، این وبلاگ ژاپنی امروز تصمیم گرفته اطلاعات انحصاری خود در ارتباط با گوشی‌های سری iPhone 13 اپل را با کاربرانش به اشتراک بگذارد. با توجه به گزارش منتشر شده، اپل برای طراحی آیفون ۱۳ از طراحی مشابهی با آیفون ۱۲ استفاده خواهد کرد و بزرگ‌ترین تغییر در‌ آن، بدنه‌ی ضخیم‌تر شده است. به جز این، انتظار می‌رود مدل‌های سری پرو حتی از همان ماژول دوربین نسل فعلی استفاده کنند.

حداقل تغییرات در طراحی آیفون ۱۳

تأمین کنندگان چینی می‌گویند هر چهار مدل این خانواده (که انتظار داریم اپل ابعاد آن‌ها را حفظ کند) از طراحی شبیه به سری آیفون ۱۲ و لبه‌های مسطح مشهور آن برخوردار باشد. ارتفاع و عرض این گوشی‌ها بدون تغییر خواهد ماند؛ گرچه ضخامت آن‌ها ۰.۲۶ میلی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

در بخش دوربین‌های پشتی ما انتظار دیدن تغییرات جذابی را داریم. هرچند برآمدگی دوربین بدون تغییر خواهد بود، اما اپل یک شیشه یاقوت کبود را برای محافظت از هر سه لنز اضافه کرده که باعث تغییر در طراحی ماژول دوربین شده و آن را به ماژول‌های تک لنزی شبیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۳ با ناچ کوچکتر و حسگر LiDAR عرضه می‌شود

وبلاگ ژاپنی MacOtakara نوشته است که ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس با نسل فعلی یکسان خواهد بود و روی هر دو از ماژول‌های مشابهی استفاده خواهد شد. این ماژول شامل یک لنز فوق عریض با لرزشگیر Sensor-shift می‌شود. اپل سال گذشته ارائه لرزشگیر بهتر و زوم اپتیکال ۲.۵ برابری را فقط به مدل آیفون ۱۲ پرو مکس محدود کرده بود. اپل همچنین اندازه دوربین TrueDepth را کاهش خواهد داد که منجر به کاهش بریدگی بالای نمایشگر می‌شود. شایعات پیشین نشان می‌دهد خانواده iPhone 13 به یک اسکنر LiDAR مجهز هستند و حضور آن فقط در مدل‌های پرو محدود نمی‌شود.

آنطور که مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل می‌گوید، مدل‌های جدید آیفون طبق زمانبندی منظم خود تولید و عرضه خواهند شد. این بدان معناست که در سپتامبر امسال می‌توانیم با آن‌ها ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*