خرید و فروش بیت کوین

هنوز ابتدای مسیر رشد قیمت خرید و فروش بیت کوین قرار داریم

قیمت بیت کوین چندی پیش به سقف تاریخی 28 هزار دلار رسید. اگر تصور می‌کنید فرصت چند برابر کردن سرمایه تمام شده، بدانید در ابتدای مسیر قرار داریم!

بیت کوین حقیقتا تبدیل به طلای دیجیتال شده است. افراد بیشتری برای ذخیره ارزش آن را به طلا، نقره یا دیگر مواد باارزش ترجیح داده و حتی موجودی طلای خود را برای خرید بیت کوین به فروش می‌رسانند! این تصمیم آن‌ها ناشی از هیجان‌زدگی نیست و تحلیل‌های مطمئنی پشتش وجود دارد. قیمت بیت کوین رشد چشم‌گیری را طی سال‌های اخیر تجربه کرد. با این حال، بسیاری معتقدند این اول راه است!

تحلیل‌ها از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک

هجوم مردم سراسر دنیا برای خرید Bitcoin بدون دلیل نیست. افراد زیادی به آینده اولین کریپتوکارنسی دنیا امیدوار هستند. اگر بعد از رسیدن قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار از 14 هزار دلار طی مدت زمانی کوتاه بسیار متعجب شدید، باید بدانید اعداد بسیار بالاتری در انتظار BTC هستند!

تحلیل مایک مک‌گلون از قیمت بیت کوین

ابتدا به گفته‌های تحلیلگر بلومبرگ، آقای مایک مک‌گلون (Mike McGlone) اشاره می‌کنیم. وی چند ماه قبل پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین تا سال 2025 به بالای 100 هزار دلار خواهد رسید. او با استدلال بر افزایش ده برابری ارزش هر واحد نخستین رمز ارز دنیا بین سال‌های 2013 تا 2017 و رسیدن از هزار به 10 هزار دلار، آینده روشنی برای Bitcoin پیش‌بینی کرد.

به عقیده این تحلیلگر، افزایش مقبولیت و پذیرش و در پی آن بالا رفتن میزان تقاضا، از جمله محرک‌های قیمت بیت کوین به شمار می‌روند. تا چند سال قبل بسیاری نسبت به رمز ارزها دید خوبی نداشتند، اما امروز شاهد مقبولیت بالای آن‌ها نزد جوامع هستیم. اگرچه بیت کوین به عنوان یک پول دیجیتال برای از میان برداشتن محدودیت‌های سیستم‌های پولی کنونی راه‌اندازی شد، اما امروز اغلب به آن به چشم یک دارایی برای ذخیره ارزش نگاه می‌کنند.

خرید و فروش بیت کوین

تحلیل مایک مک‌گلون در مقایسه با بقیه بدبینانه‌ است!

نظر یک سرمایه‌گذار بزرگ تسلا درباره قیمت Bitcoin

به عقیده یکی از مهمترین سرمایه گذاران شرکت تسلا (شرکتی که توسط ایلان ماسک دومین فرد ثروتمند دنیا تاسیس شده)، ارزش کل بازار Bitcoin به چیزی بین 1 تا 5 تریلیون دلار طی پنج تا ده سال آتی جهش پیدا می‌کند!

با در نظر گرفتن حدود 18.5 میلیون سکه BTC استخراج شده تا امروز و قیمت 27 هزار دلاری هر واحد، سرمایه کل بازار بیت کوین حدود 500 میلیارد تومان است. پس طبق نظر تحلیلگر شرکت Ark Investment Management، یاسین المانجرا (Yassine Elmandjra) این میزان طی یک بازه زمانی پنج الی ده ساله حداقل دو برابر و حداکثر ده برابر خواهد شد. بد نیست بدانید پیش‌بینی‌های شرکت Ark Investment Management درباره وضعیت سهام تسلا امسال تبدیل به واقعیت شد.

پیش‌بینی دوقلوهای وینکلواس از قیمت بیت کوین

دوقلوهای وینکلواس در ادامه شکایت از شرکت فیس بوک و دریافت غرامت به خاطر ادعای کپی‌برداری از ایده آن‌ها در بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، 65 میلیون دلار دریافت و کل آن را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند. اکنون ارزش دارایی هر یک از دو برادر 1 میلیارد دلار است! آن‌ها جزو میلیاردهای کریپتوکارنسی به شمار رفته و صرافی رمرز ارزی جمینی را تاسیس کرده‌اند. تصور آن‌ها، رسیدن قیمت BTC به 500 هزار دلار است!

آن‌ها با در نظر گرفتن ارزش بازار طلا و تخصیص نظری بانک مرکزی گفتند پیش‌بینی قیمت 500 هزار دلاری بیت کوین محافظه‌کارانه بوده است! به عبارتی این کف قیمت بوده و اعداد بالاتری در انتظار نخستین رمز ارز هستند. دوقلوهای وینکلواس نیز عقیده دارند این تازه ابتدای بازی است.

رویاپردازی ویلی وو درباره قیمت Bitcoin

ویلی وو (Willy Woo) یکی از تحلیلگران معروف بازار کریپتوکارنسی است. او قیمت 100 هزار دلار برای هر BTC را بسیار محافظه‌کارانه و قطعی می‌داند. به عقیده وی در مسیر دستیابی به قیمت 200 هزار دلار قرار داشته و بازه بین 100 هزار تا 200 هزار دلار کاملا دست یافتنی است. ویلی وو در صحبت‌های اخیر خود گفت باور داشته باشید یا نه، فاصله زیادی بین 300 هزار تا 1 میلیون دلار وجود ندارد! در نتیجه حتی می‌توان قیمت 1 میلیون دلار را برای هر بیت کوین متصور شد!

ویلی وو به مقاومت Bitcoin در محدوده 50 هزار دلار اشاره کرد. اگر این سد شکسته شود، زمینه برای ورود بیت کوین در فهرست دارایی‌های با ارزش چند تریلیون دلار فراهم خواهد شد. بد نیست بدانید رسیدن قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار، ارزش کل بازار آن را به 500 میلیارد دلار افزایش داد، در حالی که سرمایه کل بازار طلا اکنون حدود 9 تریلیون دلار (18 برابر) است.

عقیده جی پی مورگان درباره آینده اولین رمز ارز دنیا

جی پی مورگان با داشتن ارزش کل حدود 315 میلیارد دلار، یکی از بزرگترین بانک‌های سرمایه گذاری در دنیا است. به عقیده این شرکت بزرگ، اگر ارزش کل بازار Bitcoin با طلا برابر شود، قیمت هر سکه BTC به حدود 650 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

از جمله دلایل خوش‌بینی آن‌ها نسبت به آینده اولین ارز دیجیتال دنیا، پیشرفت چشمگیر آن در سال 2020 بوده است. در این سال ارزش کل بازار نزدیک به 0.3 تریلیون دلار افزایش یافت و قیمت هر بیت کوین نیز به بالای 25 هزار دلار رسید.

اگر ارزهای دیجیتال با همین روال به رشد ادامه داده و سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت خود جلب کنند، دستیابی به قیمت بیت کوین 650 هزار دلاری دور از انتظار نیست. در این حالت، سرمایه کل بازار بیت کوین با طلا یکسان خواهد شد. همانطور که در بالا گفتیم، سرمایه کل بازار اولین رمز ارز دنیا و همچنین طلا اکنون به ترتیب 500 میلیارد دلار و 9 تریلیون دلار است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.