سامسونگ گلکسی ای 42 - Galaxy A42

بررسی سامسونگ گلکسی ای 42 ؛ یک گوشی میان‌رده با قلبی بزرگ

در بررسی سامسونگ گلکسی ای 42 – Galaxy A42 قابلیت‌های گوشی میان‌رده جدید سامسونگ را زیر ذره‌بین خواهیم برد تا تفاوت‌های آن با نسخه قبل را مشاهده کنیم.

گوشی‌های شرکت سامسونگ این روزها به مانند کیک داغ در مغازه‌ها در اکثر کشورهای جهان به فروش می‌روند؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که تهیه پرچمداران این شرکت و در دست گرفتن یک گجت مانند گلکسی اس 20 اولترا امری است که شاید حداقل در کشور ایران کمتر کسی قادر به انجام آن باشد.

با این وجود شرکت سامسونگ فکر این قسمت از کار را هم کرده و هرساله با عرضه میان‌رده‌های مختلف، سعی می‌کند تا بازار خود را در میان افرادی که قصد خرید گوشی‌های ارزان قیمت‌تری را دارند نیز حفظ کند. با این حال این میان‌رده‌ها که در سری‌های مختلف A و یا M عرضه می‌شوند، خود قابلیت‌های ویژه‌ای را دارند که آن‌ها را به یک پرچمدار شبیه می‌کند! گرچه هرگز نمی‌توان ویژگی‌های یک میان‌رده را با پرچمدار مقایسه کرد، اما در جایگاه خود، بعضی از این دسته از گجت‌ها فوق‌العاده ظاهر می‌شوند.

به همین منظور، در این ویدیو قصد داریم تا یک بررسی کوتاه از میان‌رده جدید شرکت سامسونگ، یا همان Galaxy A42 داشته باشیم که ظاهرا راه مدل A41 را ادامه داده و در برخی موارد از آن بهتر است.

بررسی سامسونگ گلکسی ای 42