آیفون اس ای 2021

آیفون اس ای 2021 و ایرپادز پرو 2 به زودی معرفی خواهند شد

با توجه به اطلاعات فاش شده از تحلیل‌گران و نشریه ژاپنی، احتمال عرضه آیفون اس ای 2021 و ایرپادز پرو 2 در فروردین ماه وجود دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده از نشریه ژاپنی Mac Otakara، امسال برای آیفون اس ای 2020 – iphone se 2020 یک جانشین عرضه خواهد شد. این نشریه ادعا می‌کند که آیفون اس ای جدید در فروردین ماه (دقیقا یک سال پس از عرضه نسخه قبلی) عرضه خواهد شد.

این اطلاعات فاش شده با پیش‌ بینی تحلیل‌گر معروف یعنی مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) مغایرت دارد، طبق پیش بینی این تحلیل‌گر آیفون جدید در نیمه اول سال عرضه نمی‌شود. تاکنون ثابت شده است که آیفون اس ای بسیار محبوب بوده و حتی توانسته آیفون 12 مینی که چند ماه از عرضه آن می‌گذرد را تحت شعاع قرار بدهد.

برخی دیگر از تحلیل‌گران پیش از این ادعا کرده بودند که اپل، آیفون جدید را در ماه فوریه (بهمن) به بازار عرضه خواهد کرد و این گزارشات مربوط به یک مدل جدید برای خانواده آیفون 12 (LTE) است. این موضوع خیلی هم عجیب نیست که اپل یک آیفون جدید در اوایل سال 2021 منتشر کند. فقط یک سوال باقی می‌ماند، آیا این آیفون عضو جدید خانواده آیفون 12 خواهد بود یا اس ای 2021 نام خواهد داشت؟

طراحی ایرپادز پرو 2 با ایرپادز‌های قبلی متفاوت است

آیفون اس ای 2021

در گزارشاتی که به تازگی منشتر شده است، احتمال عرضه آیفون اس ای 2021 همراه با ایرپادز پرو 2 وجود دارد. در این گزارشات هیچ جزئیات دیگری از این محصول وجود ندارد و فقط احتمال کاهش یافتن ابعاد این گجت وجود دارد. کیس ایرپادز پرو دارای عرض 60.6 میلی متر، ضخامت 21.7 میلی متر و ارتفاع 45.2 میلی متر است و انتظار می‌رود که عرض آن به 54 میلی متر کاهش پیدا کند.

آیفون اس ای 2021

ایرپادز پرو در اکتبر (مهر) سال 2019 عرضه شد و انتظار می‌رود که نسل بعدی، در نیمه دوم سال 2021 عرضه شود. طبق گفته Bloonberg، اپل در حال کار روی سری بعدی ایرپادز است و به نظر می‌رسد که طراحی این گجت دستخوش تغییرات شود. نشریه Mac Otakara کاملا قابل اعتماد است و به تازگی اطلاعات جدیدی درباره آیفون 13 منتشر کرده است که از لحاظ ظاهر همانند آیفون 12 (دارای لبه‌های تخت) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*