گوشی iQOO 7

گوشی iQOO 7 با مشخصات قدرتمند معرفی شد

گوشی iQOO 7 با سخت افزاری قدرتمند برای گیمینگ و شارژ فوق سریع 120 واتی معرفی شد که با قیمت اقتصادی‌اش خواهان زیادی خواهد داشت.

برند آی کیو از زمان استقلالش از ویوو – vivo تحولات زیادی به خود دیده اما هنوز هم در محصولات این شرکت ردپای ویوو به چشم می‌خورد. به تازگی گوشی iQOO 7 به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی معرفی شده که با مشخصات فنی قوی و چیپست اسنپدراگون 888، شارژ سریع 120 واتی و بهسازی برای گیمینگ در برابر گوشی‌های بازار قد علم می‌کند. این گوشی از سیستم عامل جدید ویوو با نام اوریجین او اس – Origin OS استفاده می‌کند که بر پایه اندروید 11 توسعه یافته و ادامه دهنده راه موفقیت‌آمیز سیستم عامل قدیمی FunTouch OS ویوو است.

آی کیو برای پرچمدار جدیدش نمایشگر 6.62 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ به روزرسانی 120 هرتزی در نظر گرفته است. گفته می‌شود نرخ حساسیت به لمس 300 هرتز بوده و خود iQOO در تبلیغاتش ادعا می‌کند این حساسیت تا 1000 هرتز می‌تواند باشد تا بازی‌ها به روانی هرچه بیشتر اجرا شوند. از دیگر ویژگی‌های گوشی iQOO 7 می‌توانیم به حساسیت آن به فشار در لبه‌های چپ و راست در حالت افقی اشاره کنیم که می‌توان برای آن وظایفی تعیین کرد.

گوشی iQOO 7

پنل +10 HDR دیوایس پذیرای سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی است. همچنین اسپیکرهای دوگانه استریوی با کیفیتی با همکاری Monster Audio درون گوشی گنجانده شده تا تجربه گیمینگ کاربر را به بالاترین حد خود برساند.

چیپ اسنپدراگون 888 قدرت بسیار بالایی دارد و تقریبا اپلیکیشنی را نمی‌توانید بیابید که عرقش را در بیاورد؛ با این حال آی کیو بهبودهایی در عملکرد آن ایجاد کرده تا استفاده حداکثری از توان این چیپ حاصل شود. در کنار چیپ اسنپدراگون دو گزینه 128 یا 256 گیگابایتی حافظه از نوع UFS 3.1 و با معماری Multi-Turbo 5.0 در دسترس بوده و همچنین دو گزینه برای رم -8 یا 12 گیگابایتی- از نوع LPDDR5 نیز قابل انتخاب خواهند بود.

بهتر است به سراغ قاب پشتی برویم. تنها چیزی که در این قسمت توجه‌مان را به خود جلب می‌کند ماژول دوربین سه گانه بوده که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با OIS، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 120 درجه‌ای و سنسور 13 مگاپیکسلی دیگر با لنز 50 میلی‌متری و از نوع تله فوتو تشکیل شده است. دوربین اصلی مجهز به ویژگی Super Video image stabilization همراه با HDR بوده که سطح بالاتری از حذف لرزش دست حین ضبط ویدیو را ارائه می‌دهد.

در گوشی iQOO 7 باتری 4000 میلی‌آمپری به دو باتری کوچک‌تر با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر تقسیم شده و از فناوری شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف این تکنولوژی، شارژ دیوایس از صفر تا 100 درصد تنها 15 دقیقه به درازا خواهد کشید و البته این فناوری با پروتوکل 65W PD نیز سازگار است.

آی کیو 7 در سه رنگ آبی روشن، مشکی و سفید با طرح بی ام و M-sport قابل خرید خواهد بود. نسخه پایه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 586 دلار و نسخه دیگر با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 648 دلار به فروش خواهد رسید.

گوشی iQOO 7

در حال حاضر پیش سفارش این گوشی در چین آغاز شده و فروش رسمی آن از پانزدهم ماه ژانویه شروع می‌شود. متاسفانه هنوز درباره عرضه جهانی این گوشی خبری در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*