تلویزیون های میان رده OLED ال جی

روشنایی تلویزیون های میان رده OLED ال جی بهبود خواهد یافت

کمپانی LG این روزها فعالیت زیادی بر روی دستگاه های OLED دارد. حال طبق خبرها، روشنایی تلویزیون های میان رده OLED ال جی بهبود خواهد یافت.

یکی از مشکلاتی که بر تلویزیون های میان رده OLED ال جی وارد بود، کمبود روشنایی این دستگاه‌ها بود. اکنون طبق اعلام این کمپانی در CES 2021، مدل‌های جدید سری G1 از فناوری جدیدی به نام “OLED evo” برای پنل‌هایشان بهره خواهند برد که دارای عنصر نورانی جدیدی بوده و برای بهبود روشنایی و وضوح تصویر به کمک این سری دستگاه‌ها آمده است.

علاوه بر این‌ها، LG جزئیاتی نیز در مورد سری C1 تلویزیون های OLED خود فاش کرد. قرار است این سری از 48 تا 83 اینچ باشند و اگر مایل به نصب آن‌ها روی دیوار نباشید، می‌توانید از پایه “Gallery Mount” که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، بهره ببرید. سری آینده محصولات ال جی دارای پردازنده‌های هوش مصنوعی جدید Alpha 9 Gen 4 خواهند بود که توانایی آنالیز و بهینه سازی محتوا را خواهند داشت. همچنین ویژگی هوش مصنوعی تصویر الجی (LG’s AI Picture Pro) امکان تجزیه و تحلیل صحنه‌ها و بهبود کیفیت تصاویر را برای کاربر فراهم می‌کند.تلویزیون های میان رده OLED ال جی

طبق خبرها، سری C1 و G1 نسخه جدید LG Sound Pro را دریافت می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا صداهای تلوزیون در بلندگوهای داخلی ترکیب شده و هنگام تغییر کانال، میزان صدا به صورت خودکار تراز و تنظیم شود.

قرار است نسل جدید OLED های الجی از پلتفرم هوشمند ورژن ششم وب الجی (webOS 6.0) استفاده کنند. این پلتفرم دارای نرم افزاری به روز شده و رابط کاربری جدید خواهد بود و امکان اتصال به صورت NFC را به سادگی برای کاربر فراهم می‌کند. نسخه جدید هوش مصنوعی ThinQ نیز بیش از پیش هوشمند شده و از طریق فرمان صوتی  Google Assistant یا Amazon Alexa قابل کنترل خواهد بود.

خبر مهم دیگر الجی، بهبود تجربه بازی بهتر بود. این کار از طریق Game Optimizer جدید انجام خواهد شد و همراه با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه، تاخیر کم در ورودی و چهار پورت HDMI 2.1 تجربه خوبی را برای کاربر رقم خواهند زد. قرار است همه مدل‌های سری C1 و G1 از FreeSync ،G-Sync و نرخ تازه سازی متغیر پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز اطلاعات کامل از نسل بعدی تلویزیون های میان رده OLED ال جی منتشر نشده است اما به احتمال فراوان مدل‌های 55 و 65 اینچی در هر دو سری، به همراه مدل‌های 77 اینچی اینچی G1 در کنار مدل‌های 48 و 83 اینچی C1 روانه بازارها خواهند شد. همچنین ال جی فاش کرد که سری مدل‌های QNED mini-LED نیز در اندازه‌های 65 تا 86 اینچ در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*