روتر مش وای فای تی پی لینک Deco Voice X20

روتر مش وای فای تی پی لینک Deco Voice X20 با یک دستیار صوتی رونمایی شد

روتر مش وای فای تی پی لینک Deco Voice X20 مجهز به دستیار صوتی آمازون الکسا رونمایی شد. این مودم از وای فای ۶ برخوردار است و پوشش ۴ هزار متری دارد.

تی پی لینک امروز از نسخه بهبودیافته روتر مش سری Deco خود با پشتیبانی از فرامین صوتی از طریق دستیار مجازی Amazon Alexa رونمایی کرد.

تی پی لینک Deco Voice X20

روتر مش وای فای تی پی لینک Deco Voice X20 در داخل یک اسپیکر هوشمند قرار گرفته است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل لوازم جانبی هوشمند داخل خانه خود را بدون نیاز به اسپیکر هوشمند Amazon Echo Dots کنترل کنند. با خرید این دیوایس شما می‌توانید محیطی با مساحت ۴ هزار متر را تحت پوشش وای فای ۶ دربیاورید. سخت افزار این روتر وای فای نیز جالب توجه است؛ بدنه‌ای استوانه‌ای به رنگ سفید که روی پایه‌ای قرمز رنگ قرار گرفته است.

شبکه‌های مش مناسب اسباب و وسایلی هستند که به صورت پراکنده در اطراف خانه شما قرار دارند؛ البته نه وسایلی که پشت کمدها پنهان شده باشند. با توجه به این که روترهای مش در مکان مهمی از خانه قرار می‌گیرند، تولیدکنندگان حساسیت زیادی روی طراحی آن‌ها خرج می‌دهند تا مطمئن شوند می‌توانند جایی در قلب شما پیدا کنند. در حال حاضر محصولاتی مانند Google Nest WiFi، Netgear و Eero در بازار وجود دارد که نقاط دسترسی بی‌سیم را همراه با اسپیکرهای داخلی برای کنترل از طریق دستیار دیجیتالی گوگل و الکسا ارائه می‌کند. و حالا کمپانی TP-Link موفق شده محصولی را برای رقابت با روترهای مش بازار با بهره‌گیری از دستیار دیجیتالی الکسا روانه بازار کند.

سایر محصولات شبکه TP-Link در CES 2021

TP-Link همچنین در حال عرضه ماژول‌های Deco مجهز به وای فای 6E است. در بهار گذشته یک دیوایس با برند دکو در سایت FCC رویت شد که از قدرت باند پهن ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کرد و می‌تواند توسط شرکت‌های ارائه کننده خدمات شبکه برای پهنای باند بهتر و تأخیر کمتر استفاده شود. هر دو مدل Deco X97 و Deco X76 Plus از استاندارد سریع‌تری استفاده می‌کنند، اما در این بین تنها مدل X76 است که ویژگی‌های اضافه‌تری برای گجت‌های هوشمند خانگی مانند تنظیمات Zibgee را ارائه می‌کند.

این کمپانی در عین حال از روترهای عنکبوتی Archer WiFi 6E به نام AX206 و AX96 نیز پرده برداشته است. هر دو این مدل‌ها از فناوری WiFi 6E بهره می‌برند و از آنتن‌های خود برای ارائه اتصالی قوی در تمام نقاط خانه استفاده می‌کنند. مدل AX206 همچنین شامل پورت‌های اترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای نیز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*