ربات های هوشمند جدید سامسونگ

ربات های هوشمند جدید سامسونگ کارهای خانه را انجام می‌دهند

در جریان نمایشگاه CES 2021، از ربات های هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شد که می‌توانند بخشی از امور شخصی و کارهای خانه شما را انجام دهند.

ربات های هوشمند جدید سامسونگ کاملا مخصوص خانه طراحی شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها این است که در انجام امور مختلف به شما کمک کنند.

نمایشگاه CES بدون ربات‌های سامسونگ تکمیل نمی‌شود. آن‌ها که سال گذشته از ربات کوچک بالی (bot Ballie) رونمایی کرده بودند، امسال به معرفی چند ربات خانگی تازه پرداختند که قابلیت‌های جالبی دارند.

تحولی تازه با ربات های هوشمند جدید سامسونگ

ربات هَندی (Bot Handy)، در واقع یک بازوی الکترونیکی است که می‌تواند در کارهای مختلفی همچون ظرف شستن، حاضر کردن میز یا ریختن نوشیدنی به شما کمک کند. بر روی سر و بازوی این ربات، چند دوربین قرار گرفته که از یک هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد و می‌تواند اشیای مختلف (همچنین وزن و اندازه) را شناسایی کند. این ربات حتی جنس اشیا را هم تشخیص می‌دهد تا برای گرفتن یا حرکت دادن آن‌ها، از مقدار نیروی مناسب استفاده نماید.

ربات های هوشمند جدید سامسونگ

ربات مراقب یا همان کِر (Bot Care)، نقش یک دستیار شخصی را دارد و در انجام کارهای جزئی زندگی شما، کمک‌رسان خواهد بود. این ربات می‌تواند رفتارهای صاحبش را درک کند و نکات مهم و ضروری را به او یادآوری نماید. برای مثال اگر برای مدتی طولانی پشت رایانه نشسته باشید، او به شما می‌گوید که کمی تحرک داشته باشید. این ربات دارای یک صفحه نمایش هم هست که اگر کنفرانس یا جلسه‌ای داشتید، شما را مستقیما به آنجا وصل می‌کند.

در حال حاضر، سامسونگ در حال عیب یابی و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ربات‌ها است و هنوز اعلام نکرده که چه زمانی آن‌ها را وارد بازار می‌کند. با این حال، این شرکت از یک ربات دیگر نیز رونمایی کرد که قرار است در شش ماهه ابتدایی سال 2021 عرضه شود.

جت بات 90 (JetBot 90 AI+) یک جارو برقی هوشمند است که با کمک سنسورهای سه بعدی، بهترین مسیر ممکن برای نظافت را تشخیص می‌دهد. این جارو برقی می‌تواند از روی موانع کوچک عبور کند و به نظافت بخش‌های دور از دسترس نیز بپردازد. این ربات دارای یک دوربین کوچک هم هست که به واسطه آن می‌توانید بر بخش‌های مختلف خانه نظارت داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*