ماوس جدید Mad Catz

ماوس جدید Mad Catz با زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه معرفی شد

ماوس جدید Mad Catz دارای دکمه‌های مکانیکی خاصی است و با زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه، می‌تواند مورد توجه بازی دوستان قرار بگیرد.

در توسعه ماوس جدید Mad Catz از تکنولوژی‌های تازه‌ای استفاده شده تا بتواند با ماوس‌های درجه یک گیمینگ بازار رقابت کند.

معمولا در رابطه با کیبوردهای مکانیکی زیاد می‌شنویم اما در رابطه ماوس‌ها، چندان راجع به آن صحبت نمی‌شود و دلیلش هم واضح است: اکثر ماوس‌ها دارای سوییچ‌های مکانیکی هستند. با این حال، شرکت مد کتز، پافشاری زیادی بر روی این مسئله دارد و امیدوار است که با تبلیغات پیرامون دکمه‌های مذکور، بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند.

 

ماوس جدید Mad Catz

R.A.T. DWS

سوییچ‌های این ماوس، داکوتا (Dakota) نام دارند و قرار است یک تفاوت ویژه با سوییچ‌های مرسوم ماوس‌های دیگر داشته باشند. فنر دکمه‌های مکانیکی ماوس‌ها معمولا به مرور زمان، ضعیف می‌شوند و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. اما شرکت مد کتز، از یک تکنولوژی جدید در طراحی دکمه‌های ماوس پرچمدارش استفاده کرده تا نه تنها عمر ماوس بالاتر برود، بلکه برای مدتی طولانی، دقت بالایی داشته باشد. این ماوس در دوره‌ای معرفی شده که شرکت مشهور بازار ماوس، یعنی ریزر (Razer) نیز اخیرا اعلام کرد که در حال آزمودن کلیدهای اپیتکال در مدل‌های جدیدش است.

ماوس R.A.T. DWS به صورت بی‌سیم طراحی شده و از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند. دی‌پی‌آی (dpi) این ماوس نیز 16000 است که بدون شک برای انواع بازی‌های ویدیویی کافی خواهد بود. همانند مدل‌های پیشین سری R.A.T، استراحتگاه کف دست ماوس، قابل تنظیم است و همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، در گوشه چپ هم از یک چرخ اسکرول بهره می‌برد. این ماوس شاید زیبایی زیادی نداشته باشد اما به شکلی طراحی شده که برای بازیکنان عناوین شوتر اول شخص کاملا مناسب باشد، خصوصا اینکه به شما اجازه می‌دهد راحت‌تر اسلحه‌های خود را تعویض کنید یا تغییر دهید.

ماوس جدید Mad Catz

B.A.T. 6

اما دیگر ماوس معرفی شده، B.A.T. 6 پلاس نام دارد که از موتور نرم افزاری جدید این شرکت یعنی سایبورگ (Cyborg) استفاده می‌کند. این ماوس نیز کاملا مخصوص بازی دوستان طراحی شده و نورپردازی‌های جذابی دارد. مد کتز در طراحی این ماوس از سفینه‌های فضایی الهام گرفته تا آن را تا حد ممکن، مدرن و خاص بسازد. بی ای تی 6 پلاس برای هر دو دست طراحی شده و چپ دست‌ها هم مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*