زنگ درب هوشمند Touchless

زنگ درب هوشمند Touchless مخصوص دوران کرونا معرفی شد

شرکت آلارم دات کام در جریان نمایشگاه CES 2021، از زنگ درب هوشمند Touchless رونمایی کرد که برای دوران کرونا طراحی شده و نیازی به لمس آن نیست.

زنگ درب هوشمند Touchless از تکنولوژی‌های تازه‌ای بهره می‌برد و همان طور که از نامش مشخص است، هیچ دکمه‌ای ندارد تا در حد ممکن از کرونا ویروس در امان بمانید.

از زمان شروع همه‌گیری کرونا، بسیاری از مردم در خانه‌ها محبوس مانده‌اند و مجبور هستند تا خریدهای ضروری یا غذاهای خود را از بیرون سفارش داده و جلوی در تحویل بگیرند. اگر از آیفون تصویری استفاده می‌کنید، احتمالا می‌دانید که دکمه زنگ آن بارها و بارها توسط افراد مختلف فشرده شده و می‌تواند حاوی ویروس‌های مختلفی باشد. بنابر این بدیهی بود که یک شرکت در رابطه با حل این مشکل قدم بردارد.

شرکت آلارم دات کام حالا از یک زنگ درب هوشمند رونمایی کرده که در واقع اولین زنگی است که بدون نیاز به لمس، می‌توانید آن را به صدا در آورید. اگر خانه کسی به این زنگ مجهز باشد، کافی است که در محل تعیین شده از سوی صاحبخانه قرار بگیرید تا به صورت خودکار، به صدا در آید. این محل تعیین شده معمولا همان فضای جلوی درب منزل است، بنابر این نیازی نیست که پیشاپیش این مسئله را هماهنگ کنید.

زنگ درب هوشمند Touchless

به جای وابستگی به سنسورهای تشخیص حرکت، این زنگ درب از تکنولوژی اختصاصی شرکت Alarm.com استفاده می‌کند که می‌تواند به سرعت و کاملا دقیق، متوجه شود که یک فرد جلوی درب ایستاده است. شما می‌توانید بر روی یک کاغذ بنویسید که نیازی به فشردن دکمه زنگ نیست اما شرکت آلارم، راجع به این مسئله هم چاره‌ای اندیشیده و با کمک یک شرکت دیگر، دست به تولید یک پادری زده که اگر کسی بر روی آن قرار بگیرد، اطلاعات لازم را به او اعلام می‌کند.

اما این زنگ درب دارای یک دوربین با میدان دید 150 درجه هم هست که می‌تواند تصاویر را به صورت فول اچ دی ضبط کند و از HDR هم پشتیبانی می‌کند. با تشکر از ویژگی دید در شب مادون قرمز، شما می‌توانید افراد را در شب به طور واضح ببینید و با استفاده از سیستم صوتی آن، می‌توانید با شخص مقابل صحبت کنید، حتی زمانی که خارج از خانه هستید. با کمک اپلیکیشن موبایل آلارم دات کام، قادر هستید جلوی خانه خود را از هر جایی که هستید، به صورت زنده تماشا کنید و البته این زنگ درب هوشمند از یک دستگاه تولید گرمای کوچک هم بهره می‌برد تا در فصل زمستان دچار یخ زدگی نشود.

زنگ درب هوشمند Touchless با قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*