جعبه گلکسی اس 21

جعبه گلکسی اس 21 سامسونگ فاقد شارژر و هدست است

به تازگی تصاویری از جعبه گلکسی اس 21 – Galaxy S21 منتشر شده که نبود شارژر و هدست را در جعبه این گوشی تایید می‌کند.

با اینکه تنها یک روز تا رویداد Unpacked سامسونگ باقی مانده، تصاویری از جعبه این دستگاه منتشر شده که شایعات قبلی را تایید می کند.

در جعبه گلکسی اس 21 یک سوزن سیم‌کارت، کابل type C و کاغذ‌های راهنما برای راه‌اندازی دستگاه وجود دارد. در جعبه این گوشی شارژر و هدفون (Akg) وجود ندارد و در صورت نیاز باید جداگانه این دو را خریداری کنید. احتمالا دو سر کابل گوشی گلکسی اس 21 از نوع type C باشد، بنابراین بهتر است یک آداپتور مناسب داشته باشید. همچنین این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری است و برای استفاده از هدست، باید یک هدست type C خریداری کنید یا از تبدیل جک 3.5 میلی متری به type C استفاده کنید. بعضی از کشور دارای قانونی هستند که باید شارژر و هدست در جعبه دستگاه وجود داشته باشد، اما اکثر کاربران مجبور به خریداری آداپتور و هدست به صورت جداگانه هستند.

در برخی از تصاویر منتشر شده، یک قابلیت جدید از دوربین را معرفی می‌کنند که درباره لنز بزرگنمایی دوگانه است و این قابلیت مربوط به گوشی گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس است، اما شایعه‌ها حاکی از آن است که این دو گوشی دارای دوربینی مشابه گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس خواهند بود و از همان لنز بزرگنمایی استفاده خواهند کرد.

جعبه گلکسی اس 21

تصویر بالا درباره دوربین 64 مگاپیکسلی این گوشی است که دارای همان بزرگنمایی نسل قبل خواهد بود. همانطور که می‌دانید سنسور 64 مگاپیکسلی گلکسی اس 20 به جای Quad Bayer از Bayer Subpixel استفاده می‌کند، که این باعث می‌شود در حالت معمولی ( نه حالت بزرگنمایی) دارای وضوح و کیفیت بسیار بالایی باشد.

دو تصویر بالا درباره حافظه داخلی سری گلکسی اس 21 است. احتمالا گوشی گلکسی اس 21 اولترا (Galaxy S 21 Ultra) دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایتی خواهد بود. همچنین دو مدل دیگر این سری دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت خواهند بود و امکان اضافه کردن حافظه از طریق میکرو اس ادی وجود ندارد، شما فقط می‌توانید از این قابلیت در گوشی گلکسی اس 21 اولترا استفاده کنید.

تصاویر بعدی وجود اینترنت 5G و مقاوم بودن این گوشی در برابر گرد و غبار و آب را تایید می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*