لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4

رونمایی از لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4 در کنار کیس گیمینگ Aurora Ryzen Edition R10

کمپانی دل از لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4 به همراه یک کیس دسکتاپی گیمینگ به نام Aurora Ryzen Edition R10 در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد.

Alienware با نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ خودش به نمایشگاه CES 2021 آمده است. لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4 از یک طراحی باریک، نمایشگر فول اچ دی ۳۶۰ هرتزی، به‌روزترین سخت افزار گیمینگ و رنگبندی جدید بهره می‌برند. به این دو لپ تاپ باید دسکتاپ گیمینگ Aurora Ryzen Edition R10 مجهز به پردازنده های خانواده رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD نیز اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4

لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4

کمپانی دل به عنوان مالک برند Alienware می‌گوید می‌گوید این‌ها باریک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ تاریخ هستند. این لپ تاپ‌های جدید به کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30 کمپانی NVIDIA مجهز هستند و حداکثر ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کنند. دل همچنین می‌گوید این لپ تاپ‌ها از یک حافظه رم با سرعت ۲۹۳۳ مگاهرتز و طراحی خنک کننده جدید Cryo-Tech برخوردارند.

لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 و m17 R4

لپ تاپ m17 R4 الین ویر به خاطر تجهیز به یک پنل فول اچ دی ۳۶۰ هرتزی که کمی شبیه به لپ تاپ گیمینگ جدید SCAR 17 ایسوس است، جذابیت خاص خودش را دارد. مشتریان می‌توانند این لپ تاپ را در دو رنگ روشن و تیره خریداری کنند. یک پنل مات جدید نیر در هر دو دیوایس مشترک است. علاوه بر این، دل روی آن‌ها از پورت مدرن HDMI 2.1 نیز استفاده کرده است.

کیس گیمینگ Aurora Ryzen Edition R10

کیس گیمینگ Aurora Ryzen Edition R10

اما در کنار این دو لپ تاپ از یک کیس دسکتاپ گیمینگ به نام Alienware Aurora Ryzen Edition R10 با طراحی دکمه‌ای منحصر به فرد و سخت افزار روز دنیا نیز رونمایی شده است. مدل جدید Aurora از پردازنده‌های دسکتاپی خانواده رایزن ۵۰۰۰ کمپانی AMD با ارائه حداکثر ۱۶ هسته قدرت می‌گیرد. همچنین گیمرها می‌توانند یکی از کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 و AMD Radeon RX 6800 XT را انتخاب کنند.

دل مدل جدید Aurora را با یک طراحی باز ارائه می‌کند که اجازه ارتقاء آسان سیستم را می‌دهد. این مدل از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم دوکاناله HyperX FURY DDR4 برخوردار است که دو برابر نسل گذشته است و به یک محفظه بخار همراه طراحی جریان هوای ابتکاری برای خنک نگه داشتن دستگاه مجهز است.

هر دو لپ تاپ الین ویر ام ۱۵ و ام ۱۷ از ۲۶ ژانویه با قیمت پایه ۲.۱۴۹ دلاری عرضه می‌شوند. کیس گیمینگ Aurora Ryzen Edition R10 نیز با قیمت ۱.۰۷۹ دلاری به فروش خواهد رسید.