قیمت سانگ یانگ تیوولی

قیمت سانگ یانگ تیوولی مدل 99 در بازار آزاد مشخص شد

قیمت سانگ یانگ تیوولی مدل 99 در بازار آزاد مشخص شد. شرکت رامک خودرو اخیرا دو نسخه جدید این کراس اوور کره‌ای را به مشتریان تحویل داده است.

شرکت رامک خودرو به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان خودروهای وارداتی در ایران به دلیل ممنوعیت واردات خودرو برای انجام تعهدات مشتریان خود با مشکل مواجه شد و پس از مدت‌ها توانست محموله سانگ یانگ تیوولی‌های 2018 باقی مانده در گمرک را ترخیص و به مشتریان تحویل دهد. اکنون پس از چند هفته از تحویل نسخه‌های وارداتی این کراس اوور کره‌ای، این شرکت موفق شد دو نسخه فیس لیفت تیوولی 99 آرمور جدید و فیس لیفت 2020 را به مشتریان تحویل دهد. با آغاز تحویل این خودرو به مشتریان، قیمت سانگ یانگ تیوولی مدل 99 در بازار آزاد کشورمان مشخص شد.

قیمت سانگ یانگ تیوولی

از مشخصات سانگ یانگ تیوولی 99 می‌توان به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌متر، گیربکس 6 سرعت اتوماتیک، دیفرانسیل جلو، ترمز ABS – EBD و BAS، تنظیم حالت رانندگی (معمولی-اسپرت-برفی)، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی و الکتریکی، تریم داخلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور گرد و خاک شیشه جلو، گرمکن سه حالته صندلی‌های جلو، نمایشگر ۸ اینچی لمسی اندروید، نمایشگر زاویه چرخ‌های جلو در بدو حرکت، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور نور و باران، سنسور نور و باران، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، آینه‌های تاشو برقی، سانروف، بلوتوث، دوربین عقب (نصب رایگان پس از تحویل خودرو)، استارت دکمه‌ای و آینه حساس به نور اشاره کرد.

قیمت سانگ یانگ تیوولی مدل 99 در بازار آزاد

قیمت سانگ یانگ تیوولی

آن دسته از مشتریان رامک خودرو که موفق به دریافت این کراس اوور کره‌ای شدند اعلام کردند قیمت رسمی سانگ یانگ تیوولی 99 در تیپ آرمور جدید حدود 690 میلیون تومان و قیمت مدل تیوولی فیس لیفت 99 نیز حدود 790 میلیون تومان است.

قیمت سانگ یانگ تیوولی

با عرضه این خودروها به بازار نیز دلالان قیمت سانگ یانگ تیوولی 99 در تیپ آرمور جدید را حدود 820 تا 850 میلیون تومان در نظر گرفتند. برای قیمت سانگ یانک تیوولی فیس لیفت 99 نیز قیمت 970 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. حتی بعضی‌ها قیمتی فراتر از 1 میلیارد تومان را برای این خودرو اعلام کرده‌اند. البته برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت این خودروها به دلیل جدید بودن زیاد اعلام شده است و احتمال دارد طی روزهای آینده قیمت آنها در بازار فروکش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*