پروژکتور پرتابل Asus ZenBeam Latte

پروژکتور پرتابل Asus ZenBeam Latte ؛ به کوچکی یک فنجان قهوه

ایسوس از پروژکتور پرتابل Asus ZenBeam Latte در CES 2021 رونمایی کرد. این مینی پروژکتور هم اندازه یک فنجان قهوه، به یک اسپیکر ۱۰ وات هارمن کاردن نیز مجهز است.

بسیاری از پروژکتورهای خانگی، وسیله‌های بزرگ و دست و پاگیری هستند؛ اما ایسوس می‌خواهد آن‌ها را دوستانه‌تر کند. پروژکتور پرتابل Asus ZenBeam Latte که امروز در نمایشگاه CES 2021 معرفی شده با ظاهری هم اندازه یک فنجان قهوه و بدنه‌ای پوشیده از پارچه هم قابلیت حمل بسیار ساده‌ای دارد و هم زیباست. شما می‌توانید بدون آنکه یک دستگاه بزرگ و زشتی داشته باشید، آن را از این اتاق به آن اتاق ببرید. طراحی پروژکتور همراه ایسوس نیز به گونه‌ای بوده که کمک می‌کند انتقال صدای بهبود پیدا کرده‌تری انجام شود. این به لطف گنجاندن یک اسپیکر بلوتوثی ۱۰ وات با برند هارمند کاردن به دست آمده است.

پروژکتور پرتابل Asus ZenBeam Latte

شاید این دستگاه با محدوده پرتاب ۴۰ تا ۱۲۰ اینچی و روشنایی ۳۰۰ LED لومن، قدرتمندترین پروژکتور قابل حمل بازار نباشد؛ اما یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. این دستگاه برای پخش موسیقی عمر باتری ۱۲ ساعته و برای پخش فیلم عمر باتری ۳ ساعته دارد که حتی برای دیدن طولانی‌ترین نسخه فیلم ارباب حلقه‌ها هم کافی است. همچنین فروشگاه اپلیکیشن‌های Aptoide TV به شما امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف پخش را می‌دهد و شما می‌توانید نمایشگر گوشی خود را به صورت آینه‌ای روی آن انداخته و فیلم‌ها و کلیپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی را در صفحه بزرگ‌تری ببینید.

بیشتر بخوانید:

پروژکتور The Premiere سامسونگ با کیفیت ۴K معرفی شد

پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam Latte با قیمتی نامشخصی (در حال حاضر) در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار آمریکای شمالی می‌شود. بعد از بررسی دقیق‌تر به شما خواهیم گفت که این طراحی شبیه به فنجان قهوه چه مزایا و معایبی نسبت به دیگر مینی پروژکتورهای بازار دارد.