پخش زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21

پخش زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21 – Samsung Galaxy S21

پخش زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21 – Samsung Galaxy S21 که با نام Unpacked 2021 برگزار می شود را از طریق همین پست مشاهده کنید..

زمستان همیشه برای طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ شیرین است؛ چرا که در آن غول کره‌ای از جدیدترین گوشی‌های محبوب سری Galaxy S خود رونمایی می‌کند. امروز پنجشنبه ۲۵ دی ماه، سامسونگ قرار است اولین رویداد بزرگ سال ۲۰۲۱ خودش را به صورت آنلاین برگزار کند. در این رویداد که با عنوان «آنپکد» برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ در کنار چندین دستاورد سخت افزاری دیگر این کمپانی خواهیم بود.

این خانواده سه عضو به نام‌های گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا دارد. دو مدل اول برای مشتریانی طراحی شده‌اند که به یک گوشی بالارده با دوربین‌هایی عالی مجهز هستند. اما مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا به لطف ویژگی‌های جذابی نظیر یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم فضایی بدون کاهش کیفیت و پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen که عادت داریم آن را همراه گوشی‌های سری نوت ببینیم، برای کاربران حرفه‌ای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

زمان پخش زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21 

اما در کنار این محصول، شاهد رونمایی از یک ایرباد بی‌سیم جدید به نام گلکسی بادز پرو نیز خواهیم بود. جدیدترین هدفون بی‌سیم سامسونگ ظاهر متفاوتی نسبت به گلکسی بادز لایو با آن طراحی لوبیایی شکل ساختارشکنانه‌اش دارد. هرچند این محصول جدید دنباله رو گلکسی بادز و بادز پلاس است و این خانواده را ارتقاء می‌دهد. کیفیت صدای گلکسی بادز پرو نسبت به بادز معمولی و پلاس بالاتر است و از حالت Ambient بهره می‌برد که به شما اجازه خواهند داد در کنار گوش دادن به موسیقی، بتوانید صدای محیط اطرافتان را هم بشنوید تا از حوادثی مانند تصادف در امان باشید.

زمان پخش زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21 و گلکسی بادز پرو

علاوه بر این باید به ارائه فناوری حذف نویز فعال (ANC) نیز اشاره کرد که می‌تواند صداهای اضافی اطراف را برای لذت بیشتر از موسیقی حذف کند.

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی S21

اگر می‌خواهید به صورت زنده مراسم رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس 21 را مشاهده کنید، می‌توانید امروز رأس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به همین مطلب در سایت گجت نیوز مراجعه کنید. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. استفاده بردیم ! 👍